استان بوشهر سابقه‌ای ۶۰۰ ساله در عرصه دفاع مقدس دارد
استان بوشهر سابقه‌ای ۶۰۰ ساله در عرصه دفاع مقدس دارد

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بوشهر کانون و پایتخت دفاع مقدس است گفت: استان بوشهر سابقه‌ای ۶۰۰ ساله در عرصه دفاع مقدس دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در آئین رونمایی از آثار هنری و ادبی دفاع مقدس استان بوشهر اظهار داشت: هنرمندان نقش مهمی در انتقال مفاهیم به مخاطبان دارند.
وی با اشاره به ماندگاری درس‌های قیام عاشورا و دفاع مقدس تا پایان تاریخ خاطرنشان کرد: نهضت عاشورا و دفاع مقدس قدرت اثرگذاری بالایی داشته و مانایی آن جاودانه است.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر سابقه‌ای ۶۰۰ ساله در عرصه دفاع مقدس دارد افزود: بوشهر در عرصه‌های حماسه آفرینی و آفرینش‌های هنری ماندگار استانی فونق العاده و دارای ظرفیت‌های بالا است.
صفایی بوشهری با اشاره به اینکه شاید هیچکدام از مناطق ایران به اندازه استان بوشهر تاریخ دفاعی ندارند تصریح کرد: به همین دلیل است که بوشهر کانون و پایتخت دفاع مقدس نام گرفته است.
وی ادامه داد: هنر ودیعه‎ای الهی است که خداوند به تمام انسان‌ها داده و بهترین و زیباترین ابزار برای داشته‌های انسان و مؤثرترین شکل ممکن برای ماندگاری پیام محسوب می‌شود.