بهبود شاخص‌های درمانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه در اولویت است
بهبود شاخص‌های درمانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه در اولویت است

گناوه – ایرنا – سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بهبود شاخص‌های درمانی در بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه در اولویت‌های این معاونت است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان  گناوه روز پنجشنبه به نقل از دکتر احمد یزدان‌پناه در بازدید میدانی از بیمارستان‌های امیرالمؤمنین(ع) و سوانح و سوختگی گناوه افزود:نخستین اولویت بحث رفاهی پزشکان و کارکنان این بیمارستان بوده که برای بازسازی و تجهیزات آنها به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی اظهارکرد: تقویت نیروی انسانی اولویت بعدی در شهرستان گناوه است که  در این راستا نیاز است تا  این شاخصه به ویژه نیروهای پرستاری بهبود یابد.

یزدان پناه گفت: تشکیل کارگروه‌های کارشناسی و مدیریتی همیشه موفقیت‌آمیز بوده و موفقیت بیمارستان‌ها درگرو تشکیل آنها  است که این مهم در شهرستان گناوه به‌درستی اتفاق افتاده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از بار مراجعه اورژانس بیمارستان گناوه مربوط به بیماران سرپایی است ، داشتن  درمانگاه فعال در سطح شهر گناوه ازجمله مهم‌ترین اهداف ما است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی  بوشهر بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با حضور و مشارکت فعالانه متخصصین در این زمینه  ،بار بیماران سرپایی اورژانس این بیمارستان‌ را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه  ضریب اشغال بیمارستان شهرستان گناوه در سال گذشته  ۴٨ درصد بوده است، گفت: این مرکز درمانی دومین بیمارستان ارجاع دهنده بیمار به مرکز استان محسوب می‌شود که امید است با حضور  متخصصین جدید ، استفاده بهینه‌ای از ظرفیت تخت‌های بیمارستانی داشته باشیم.
 

یزدان‌پناه اضافه کرد: پزشکان و پرستاران این بیمارستان ها با جسم، جان و روح بیماران سروکار داشته و در ایام کرونا ثابت کردند که حفظ جان بیماران از هر چیزی باارزش‌تر بوده و با تمام توان به ارائه خدمت پرداختند و جای تقدیر دارد.

در این بازدید  که به ‌منظور بررسی مشکلات و رفع نواقص تجهیزاتی، عمرانی، درمانی و دارویی بیمارستان‌های شهرستان گناوه انجام شد نماینده مردم گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان گناوه به همراه تنی چند از مدیران ستادی حوزه معاونت درمان حضور داشتند.