بیانیه ها به‌جز تنش چیزی برای فوتبال ندارند/ کار مجیدی درست بود!
بیانیه ها به‌جز تنش چیزی برای فوتبال ندارند/ کار مجیدی درست بود!

محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص التهاب موجود در محیط فوتبال اظهار داشت: قبل از هر چیز در خصوص صحبت‌های فرهاد مجیدی این را بگویم که عملکرد مجیدی کاملاً درست بود و حتی می‌توانم بگویم ای‌کاش زودتر وارد عمل می‌شد. من بیانیه نویسی را تایید نمی‌کنم، نه برای استقلال […]

محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص التهاب موجود در محیط فوتبال اظهار داشت: قبل از هر چیز در خصوص صحبت‌های فرهاد مجیدی این را بگویم که عملکرد مجیدی کاملاً درست بود و حتی می‌توانم بگویم ای‌کاش زودتر وارد عمل می‌شد. من بیانیه نویسی را تایید نمی‌کنم، نه برای استقلال و نه برای پرسپولیس؛ و باید هرچه زودتر بیانیه نویسی در فوتبال تعطیل شود. بیانیه نویس‌ها با هر قصد و نیتی این کار را بکنند، حاصل عملکردشان چیزی جز ایجاد تنش در فضای فوتبال نیست. به خصوص الان که بار دیگر پای تماشاگران به ورزشگاه‌ها باز شده و این تنش‌ها ممکن است در ورزشگاه‌ها منجر به اتفاقات ناگوار شود.

وی افزود: شنیده‌ام کمیته اخلاق هم برخی از مدیران دو باشگاه را به همین دلیل دعوت کرده و امیدوارم در نهایت این اتفاقات منجر به تلطیف فضای فوتبال شود.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص دیدار این تیم مقابل نساجی در جام حذفی بیان داشت: استقلالی‌ها باید به طور کلی لیگ و صدرنشینی در آن را فراموش کرده و با ذهنی آماده برای بازی حذفی به میدان بروند. پر واضح است که فضای جام حذفی با فضای لیگ تفاوت دارد و در هر ۸ تیمی که در این مرحله حضور دارند به اندازه هم شانس قهرمانی دارند؛ و هیچ تیمی نمی‌خواهد این شانس را به راحتی از دست بدهد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: حتی میزبانی هم در جام‌های حذفی با اینکه تاثیر گذار است، اما کاملاً تعیین کننده نیست و تنها چیزی که می‌تواند ضامن موفقیت یک تیم در جام حذفی شود ذهن برنده است.

نوری خاطرنشان ساخت: در دو فصل گذشته استقلال دو بار به فینال جام حذفی رسیده که هر دو بار در رسیدن به قهرمانی ناکام شده و به همین دلیل انگیزه آنها در این فصل به طرز شگفتی برای قهرمانی در جام حذفی زیاد است.