بیش از ۱۳ هزار گردشگر نوروزی در مدارس دیلم اسکان یافتند
بیش از ۱۳ هزار گردشگر نوروزی در مدارس دیلم اسکان یافتند

گناوه – ایرنا – مدیر آموزش و پرورش دیلم استان بوشهر گفت: از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تاکنون، سه هزار و ۱۴۸ خانوار گردشگر نوروزی با جمعیتی معادل ۱۳ هزار و ۷۶۵ نفر در مدارس این شهرستان اسکان یافتند.

محمدمهدی محسنی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  از این مجموع ، شهر دیلم و بخش مرکزی ۲ هزار و ۶۸۰  خانوار با جمعیت ۱۱هزار و ۷۰۰ نفر و شهر و بخش امام حسن با ۳۶۸ خانوار و جمعیت ۲ هزار و ۶۰۵  نفر بیشترین پذیرش مسافر نوروزی را داشته اند.
رئیس ستاد اسکان فرهنگیان دیلم بیان کرد: خدمت رسانی به مسافران نوروزی اعم از فرهنگیان، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و کارکنان دولت در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهر دیلم و امام حسن به نحو مطلوب در حال انجام است.
وی گفت: ۲ پایگاه پذیرش اسکان نوروزی فرهنگیان در شهر دیلم و امام حسن فعال هستند و ۳۰ آموزشگاه در قالب ۲۰۰ کلاس به همراه  سالن های ورزشی تا پایان تعطیلات نوروزی پذیرای میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور خواهند بود.
محسنی اظهارداشت: باتوجه به شرایط کرونایی در دو سال گذشته و استقبال مسافران نوروزی، تمهیدات لازم  با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اندیشیده شده است.
وی افزود:  مسافران از ۲۸ استان کشور در شهرستان دیلم اسکان داده شده است.
مدیر آموزش و پرورش دیلم بیان کرد:  این شهرستان از استان‌های اصفهان با اختلاف زیاد و سپس همدان و چهار محال و بختیاری به ترتیب بیشترین تعداد پذیرش و اسکان مسافر را داشته است.

شهرسان ساحلی دیلم در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور در تعطیلات نوروز امسال پذیرای جمعیت بی شماری از هموطنان شده است.