تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در مدارس تقویت و نوسازی می‌شود
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در مدارس تقویت و نوسازی می‌شود

بوشهر- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در مدارس تقویت و نوسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهراله رخشانی مهر عصر دوشنبه در بازدید از فضاهای آموزشی منطقه آب پخش دشتستان بیان کرد: بازسازی مدارس تخریبی و خطرآفرین و توسعه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در دستور کار است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: برنامه‌ریزی دقیقی برای تحویل مدارس نوساز به ادارات آموزش و پرورش شده است و با نظارت کیفی که در طول فرایند ساخت مدارس انجام می‌شود، فضاهای آموزشی استاندارد در کمترین زمان ممکن تأمین و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
رخشانی مهر اضافه کرد: مدارس مورد نظر اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش طبق لیست اعلامی مورد بررسی قرار گرفته و در آینده‌ای نزدیک تمامی این مدارس احداث، تعمیر، مقام سازی و تجهیز خواهند شد.
وی افزود: طی دو سال گذشته بیش از ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان برای خرید کولرهای گازی مدارس استان بوشهر هزینه شده و بر اساس گزارش‌ها همه کلاس‌های درس این استان مجهز به کولر هستند.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بیان کرد: ۸۰۰ دستگاه کولر گازی برای مدرسه‌های استان بوشهر خریداری و آماده توزیع هستند و دستور خرید هزار دستگاه دیگر صادر شده است که به این مجموعه اضافه می‌شود.