تردد در همه محورهای ارتباطی استان بوشهر در جریان است
تردد در همه محورهای ارتباطی استان بوشهر در جریان است

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته همه محورهای ارتباطی استان بوشهر باز شد و تردد در این مسیرها در جریان است.

عبدالکریم اخترشناس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی بارندگی شدید عصر پنجشنبه، تعدادی از محورهای ارتباطی استان بوشهر به‌ویژه بزرگراه خلیج فارس در دو نقطه برازجان – دالکی محدوده روستای راهدار و کمربندی برازجان محدوده میدان میوه و تره بار (دو باند رفت و برگشت) مسدود شد.
وی اضافه کرد: همچنین بزرگراه سیراف کیلومتر پنج پل موند تا ورودی شهر کاکی (باند رفت و برگشت) و ادامه همین بزرگراه روبروی روستای بویری نیز عصر امروز مسدود شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: تعدادی از راه‌های روستایی از جمله لاور-دشت پلنگ و شنبه- درویشی نیز امروز برای ساعاتی مسدود شدند.
وی افزود: محور شریانی اهرم -فراشبند محدوده تونل پیامبر اعظم (ص) نیز دچار ریزش کوه شد که با تلاش چندین ساعته عوامل راهداری و دیگر نیروهای امدادی در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان و دشتی راه‌های مسدود شده باز شدند و محور اهرم-فراشبند نیز با ریزش برداری صورت گرفته پاکسازی شد.
اخترشناس ادامه داد: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های بوشهر هم اکنون همه محورهای ارتباطی استان باز است و رفت آمد در آنها جریان دارد.
وی گفت: با توجه به ادامه نا پایداری‌های جوی در استان طی فردا و پس فردا و احتمال آب‌گرفتگی محورهای ارتباطی از همه هم استانی‌های عزیز و کاربران جاده‌ای تقاضا می‌شود در صورت ضرورت انجام سفر، قبل از حرکت از طریق سامانه ارتباطی ۱۴۱ از وضعیت جاده‌های استان اطلاع حاصل کنند.