تکمیل بزرگراه جم- فیروزآباد تسریع شود/ لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز
تکمیل بزرگراه جم- فیروزآباد تسریع شود/ لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز

بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای ارتباطی استان گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای تسریع در تکمیل بزرگراه جم- فیروزآباد استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده چهارشنبه‌شب در نشست بررسی طرح‌های عمرانی شهرستان جم اظهار داشت: بهبود وضعیت تردد بین استان‌های بوشهر و فارس را به صورت ویژه در دستور کار داریم.
وی اضافه کرد: در این راستا مسیر جم – فیروزآباد به عنوان یکی از محورهای مهم محسوب می‌شود و از پرترددترین مسیرهای ارتباطی بین استان‌های بوشهر و فارس محسوب می‌شود.
استاندار بوشهر از تلاش ویژه برای تسریع در تکمیل بزرگراه جم – فیروزآباد خبر داد و افزود: تلاش و پیگیری لازم را برای تأمین اعتبار و سایر پشتیبانی‌ها برای تسریع در تکمیل بزرگراه جم – فیروزآباد خواهیم داشت.
وی با اشاره به اهمیت فراوان ایمنی جاده‌ها و مسیرهای بین بوشهر و استان‌های همجوار تصریح کرد: برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.
محمدی زاده با اشاره به نقش مهم رفع نقاط حادثه خیز در کاهش تلفات جاده‌ای در سطح استان بیان کرد: نقاط حادثه‌خیز در سراسر استان باید اصلاح شود تا تلفات جاده‌ای به پایین‌ترین حد برسد و مردم دغدغه کمتری داشته باشند.
استاندار بوشهر بزرگراه جم – فیروزآباد را یکی از محورهای پرتردد در مسیر استان بوشهر به فارس دانست و افزود: بزرگراه جم – فیروزآباد تسهیل کننده راه دسترسی استان فارس به استان بوشهر محسوب می‌شود.