تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه راه در استان بوشهر تسریع شود
تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه راه در استان بوشهر تسریع شود

بوشهر- استاندار بوشهر بر لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان تاکید کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه راه در استان بوشهر تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در نشست شورای ترافیک استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر طی فصل زمستان و بهار میزبان گردشگرانی از نقاط مختلف کشور است.
وی رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان را ضروری دانست و بیان کرد: باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تکمیل و راه‌اندازی محور جاده‌ای آب‌پخش، گناوه، بزرگراه اهرم به برازجان و ورودی دیلم اقدام شود.
استاندار بوشهر به نقش مهم تکمیل پروژه‌های راهسازی در جاده‌های استان بوشهر در جلوگیری از حوادث جاده‌ای اشاره کرد و ادامه داد: نیمه‌تمام ماندن این پروژه‌ها باعث شده تا شاهد حوادث متعددی در این محورها باشیم.
وی اضافه کرد: محورهای مختلف استان به‌ویژه شهرهای بندری و ساحلی در آستانه ایام نوروز با ترافیک و افزایش تردد روبرو می‌شود و نیاز است که راه‌های استان بوشهر برای این حضور گردشگران آماده باشد.
محمدی‌زاده ضمن تاکید بر ایجاد پلیس راه در محور عسلویه خاطرنشان کرد: تأمین زمین برای ساخت و راه‌اندازی پلیس راه در محور عسلویه باید با جدیت دنبال شود.
وی خواستار هماهنگی با نیروی انتظامی برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی در زمان اجرای طرح‌ها و حفاری‌ها در جاده‌ها و خیابان‌ها شد و افزود: ایجاد پارکینگ در نقاط پر تردد مرکز استان بوشهر ضروری است.
استاندار بوشهر با تاکید بر تکمیل پروژه‌های راهسازی ادامه داد: باید دوربین‌های کنترل ترافیک در محورهای مختلف استان بوشهر فعال شوند تا از حوادث جاده‌ای جلوگیری شود.