جشن‌های نوروزی ساحل گناوه با استقبال گردشگران روبرو شده است
جشن‌های نوروزی ساحل گناوه با استقبال گردشگران روبرو شده است

گناوه – ایرنا – معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری گناوه گفت: با همکاری هنرمندان، برنامه‌های متنوع شاد و مفرحی همزمان با ایام نوروز در گناوه درحال برگزاری است که با استقبال چشمگیر گردشگران روبرو شده است.

سجاد ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: امسال با برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی  تلاش کردیم تا در زمان حضور گسترده مسافران و گردشگران ، بتوانند پس از دو سال خانه نشینی ،روزهای خوش و لذت بخش و به یادماندنی را در این دیار سپری کنند.

وی افزود: امسال که شلوغ ترین سال مسافر پذیری برای گناوه بوده است، شهرداری و شورای اسلامی در کنار خدمات رسانی به هموطنان، . برنامه های متنوع و مفرحی را  برای این عزیزان تدارک دیده است.

معاون شهرداری گناوه گفت: جشن شبانه نوروزی یکی از برنامه های جذاب و پرمخاطب در این ایام  از اول فروردین در محل پارک خور فاز ۳ آغاز شده است و تا ۱۲ شب ادامه دارد، که در کنار برنامه‌های شاد و مفرح، فرهنگ و سنت‌های منطقه به گردشگران معرفی می‌شود.

 ابراهیمی اظهارکرد: گناوه از بنادر تاریخی و دارای فرهنگ غنی  همواره و از دیرباز مورد توجه بوده است و نیاز به معرفی دارد که  شهرداری در تعطیلات نوروز در کنار ارائه خدمات به گردشگران و مسافران ، برنامه‌های متنوعی را در جهت معرفی هر چه بهتر این فرهنگ تدارک دیده است.

وی گفت:  مسابقه باد بادک‌ ها، جشنواره حجم‌های ماسه‌ای ، غذاها و بازی‌های بومی محلی و مسابقات ویژه کودکان در ساحل و توزیع بسته‌های فرهنگی بین گردشگران و مسافران از دیگر اقدام‌های  انجام شده در این ایام بوده است.

ابراهیمی یادآورشد: شهرداری پس از تعطیلات نوروزی،فصل جدیدی از برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی برای همشهریان در طول سال تدارک دیده است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری گناوه افزود:  این برنامه‌ها با همکاری شهرداران محلات اجرا خواهد شد و با نگاه مثبت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و سایر همکاران در شهرداری ، خدمات ویژه ای در حوزه‌های مختلف در سطح محلات  ارائه خواهیم داد.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه از نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر است.