خبرهای شهرستان های استان بوشهر
خبرهای شهرستان های استان بوشهر

بوشهر – ایرنا – تامین معادل ۷۰ میلیارد تومان تجهیزات برای مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان دشتستان، کشف سرقت مسلحانه خودرو در دشتی و تعطیلی ۲ مرکز غیر مجاز صنفی در دیلم از جمله خبرهای روز یکشنبه شهرستان های استان بوشهر است.

۲ واحد صنفی غیرمجاز در دیلم تعطیل شدند

کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت ودرمان دیلم استان بوشهر گفت: یک آرایشگاه زنانه و یک مرکز ماساژ درمانی غیرمجاز توسط این شبکه با همکاری پلیس اماکن مهروموم و تعطیل شدند.

زینب جودان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  با مراکزی که به صورت غیر مجاز اقدام به فعالیت‌های درمانی و زیبایی و مداخله در امور درمان می‌کنند، بدون اغماض برخورد جدی و قانونی خواهد شد.
وی اظهارداشت: مردم برای انجام کارهای درمانی و تزریق ژل و بوتاکس به مطب پزشکان متخصص پوست و مو و  زیبایی که دوره‌های مورد نظر را گذرانده اند مراجعه کنند زیرا بدون شک انجام این کار زیر نظر افراد غیر مجرب عوارض جبران ناپذیری به دنبال دارد.

کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان دیلم از همشهریان خواست در صورت اطلاع از وجود مراکزی که به صورت غیر مجاز مداخله در امور درمان می کنند به  شبکه بهداشت و درمان گزارش کنند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

٧٠ میلیارد تومان برای مراکز بهداستی و درمانی دشتستان تأمین شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان استان بوشهر گفت: با پیگیری نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ٨۵ دستگاه تجهیزات پزشکی و وسایل غیرپزشکی به ارزش ٧٠ میلیارد تومان برای مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان تأمین شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ماریا خویش‌دوست در حاشیه بازدید نماینده دشتستان از بیمارستان شهدای شبانکاره اظهار کرد:  در این ارتباط با تامین تجهیزات مورد نیاز بخش‌های سونوگرافی و رادیولوژی بیمارستان شهدای شبانکاره راه اندازی خواهد شد و با کددار شدن این بیمارستان پزشکان متخصص و پرسنل کافی در این مرکز مستقر و تجهیزات لازم تامین خواهد شد.

سرقت مسلحانه خودرو در دشتی کشف شد

فرماندهی انتظامی دشتی استان بوشهر گفت: سرقت مسلحانه خودرو در این شهرستان در کمتر از ۱۰ ساعت از وقوع کشف و سارق دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ جهانبخش صیادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه یک دستگاه پژو پارس در شهر کاکی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و نوع جرم حادث شده و از آنجایی که مبارزه با جرائم خشن در اولویت های اطلاعاتی پلیس آگاهی قرار دارد با پوشش انتظامی محورهای ارتباطی شهرستان دشتی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودرو مسروقه در شهر کاکی در حال تردد است.

صیادی بیان کرد: بلافاصله ماموران به محل اعزام که سارق پس از رویت آنها با خودرو مذکور اقدام به فرار کردند و در حین فرار به طرف ماموران تیراندازی کردند اما نیروهای پلیس به تلاش خود برای دستگیری سارق ادامه دادند که در نهایت دستگیر و خودرو مسروقه نیز کشف شد.

وی افزود: پس از دستگیری متهم  نامبرده به مقر انتظامی منتقل و در ادامه تحقیقات به عمل آمده، به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سرهنگ صیادی ادامه داد: در ادامه یک قبضه اسلحه کلاشینکف تاشو مورد استفاده سارق به همراه ۱۹عدد فشنگ جنگی مربوطه از وی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهم به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.