دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیازمند توسعه همه جانبه است
دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیازمند توسعه همه جانبه است

بوشهر- نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شأن معلم، شأن بالا و مقدسی است، گفت: دانشگاه فرهنگیان استان نیازمند توسعه همه جانبه است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر پنجشنبه در نشست با مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در دفتر مدیریت استانی این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان، واقعاً دانشگاه مهمی است و این دانشگاه حتماً باید باشد و بیشتر از گذشته تقویت شود.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه فرهنگیان همیشه منشأ خیر و اثر بوده خروجی‌های آن نیز آن نیز خیلی خروجی‌های مؤثری برای کشور بوده است و نوع و بافت این دانشگاه می‌طلبد که آن را توسعه دهیم.
رضایی بیان داشت: من به اهمیت این دانشگاه واقفم و هم پای کار هستم و هم این دانشگاه برای ما بسیار بسیار اهمیت دارد و این دانشگاه خیلی جا برای توسعه دارد و به نظرم حداکثر بیش از ۲۰% نیاز آموزش و پرورش را اکنون تأمین می‌کند.
وی متذکر شد: تجربه نشان می‌دهد آن کسی که از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش می‌شود بیشتر به درد آموزش و پرورش می‌خورد برای این سیستم بهتر کارایی دارد.
رضایی تصریح کرد: به جایی که بخواهیم برخی دانشگاه‌ها را توسعه دهیم باید دانشگاه فرهنگیان را توسعه دهیم و کمک کنیم مسائل و مشکلات آن حل شود.
وی ادامه داد: از شما می‌خواهم تا کار کارشناسی مسائل و مشکلات دانشگاه را انجام داده و طراحی را شما داشته باشید و برای پیگیری و اجرای کار به صورت مشترک ما کامل پای کار این دانشگاه هستیم.
رضایی اضافه کرد: ما یک نفریم و ظرفیت کارشناسی ما شما هستید و نمی‌توانیم و نیستیم و ادعا نمی‌کنیم که کارشناس همه حوزه‌ها هستیم و از همه چیز سر در بیاوریم و هر طرحی که شما در اینجا کار مطالعاتی و کارشناسی آن را انجام داده باشید، به جد آن را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنم.
وی ابراز داشت: در مورد ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان خواهشم این است که مراقبت و دقت بیشتری صورت گیرد تا که نسلی که قرار است بچه‌های ما به آنها سپرده شده و آنها را تربیت کنند، طبیعتاً باید همه صلاحیت‌ها را داشته باشند.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شأن معلم، بسیار شأن بالا و مقدسی است و معلم نسبت به شاگردش تعهد دارد و معلم بسیار انسان مؤثری در این جامعه است و قرار است انسان ساز باشد.