ساحل نشینان گناوه چهل وسومین بهار انقلاب را جشن گرفتند
ساحل نشینان گناوه چهل وسومین بهار انقلاب را جشن گرفتند

گناوه آنلاین؛ ساحل نشینان شهرستان گناوه در کرانه خلیج فارس فجر چهل وسومین بهار انقلاب اسلامی را همزمان و همگام با دیگر هموطنان جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، مردم مومن و ولایتمدار این خطه در طلیعه چهل و چهارمین سال انقلاب، ۲۲ بهمن این جشن ملی را که یادآور روز ایستادگی و دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام و آوردگاه اتحاد و انسجام ملت بزرگ غیور و همیشه درصحنه ایران اسلامی علیه استکبار است را با حضور پرشور و گسترده خود و لبیک به  ندای رهبر معظم انقلاب برگزار و با آرمان های والای امام عظیم الشان (ره) و شهدای والامقام تجدید بیعت کردند و اقتدار ملی و میهنی خود را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شهرستان گناوه همانند دو سال قبل بخاطر شرایط قرمز کرونایی بصورت راهپیمایی خودرویی، موتوری و خانوادگی با رعایت پروتکل های بهداشتی از بسیج مرکزی این شهر آغاز شد و شرکت کنندگان با ندای وحدت بخش  الله اکبر و سرودهای حماسی مسیرهای چندگانه از میدان مرکزی، خیابان ها، یادمان شهدای گمنام و گلزار شهدا را طی کردند و پس از ادای احترام به شهدای گلگون کفن در جایگاه نماز جمعه مستقر شدند.

                                                                     ساحل نشینان گناوه چهل وسومین بهار انقلاب را جشن گرفتند

شرکت کنندگان با حضور و تجمع در جایگاه نمازجمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی، شعارهای حماسی و انقلابی سر دادند و پس از آن سخنرانی فرماندار شهرستان آغاز شد.

فرماندار گناوه گفت: ۲۲ بهمن یادآور حماسه ملتی است که پس از سال‌ها مجاهدت و مبارزه علیه استبداد، خودکامگی و وابستگی، با سردادن شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بذر امید و بیداری را در دل آزادی خواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور کرد.

محمدتقی صفری افزود: انقلاب اسلامی تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در ۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران، اسلام تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاک از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.
وی اظهارکرد: انقلاب اسلامی پس از گذشت ۴۳ سال که بارها با توطئه و دسیسه های دشمن و استکبار از جمله ترور نخبگان، جنگ تحمیلی  و تحریم های شدید اقتصادی مواجه شده به برکت امام عظیم الشان و خون شهدا همه آنها خنثی شدند و هر روز فتح الفتوحی جدیدی با تکیه بر بازوان جوانان توانمند در سایه الطاف الهی و با تبعیت از ولایت فقیه برای کشور به ارمغان آمده است.

وی گفت: انقلاب سلامی دستاوردها و برکات زیادی برای کشور و بشریت داشته است که بزرگ ترین آنها، استقلال، آزادی و مبارزه با ظلم و استکبار بوده است.

                                                  ساحل نشینان گناوه چهل وسومین بهار انقلاب را جشن گرفتند

فرماندار گناوه افزود: امروز اگر می بینیم که دربرابر دنیای استکبار ایستاده ایم و به پیشرفت های شایانی در عرصه های مختلف نایل شدیم بخاطر شجاعت و بصیرت و اتحاد کلمه ملت و اطاعت پذیری از ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر امسال ۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی با اعتبار ۱۹۱ میلیاردتومان در این شهرستان  افتتاح و اجرا شد.

صفری  گفت: از این شمار ۳۴ پروژه با اعتبار ۱۵۴ میلیارد تومان افتتاحی و ۱۸ پروژه  با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی اظهارداشت: در سال ۱۴۰۱ نیز چندین طرح مهم اقتصادی و تولیدی پیش بینی شده است که توسعه بندر شهرهای گناوه وریگ، کارخانه فولاد، احداث مسکن، ادامه گازرسانی و فاضلاب، جاده ارتباطی گناوه میشان و گوره جاده کمربندی و  بهبود مبلمان شهری از عمده آنها است.

در این تجمع راهپیمایان در مصلای جمعه سرود گروه جوانه های احساس اجرا و در پایان  قطعنامه سراسری یوم الله ۲۲ بهمن  با تکبیر شرکت کنندگان قرائت شد.