سفر شناورهای سنتی استان بوشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس
سفر شناورهای سنتی استان بوشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: سفر شناورهای سنتی استان بوشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر چهارشنبه در در آئین تجلیل از اعضا تیم شاهین عامری تنگستان اظهار داشت: استان بوشهر دارای استعدادهای بسیار خوبی در حوزه ورزش است که باید به خوبی از این ظرفیت‌ها حمایت شود.
وی با تقدیر از دست‌اندرکاران تیم شاهین عامری تنگستان در صعود به لیگ دسته اول جام آزادگان خاطرنشان کرد: موفقیت تیم شاهین عامری در صعود به لیگ دسته اول جام آزادگان با مجاهدت صورت گرفته است.
استاندار بوشهر از هم‌فکری و تصمیم‌گیری برای حل مشکلات تیم شاهین عامری در نشست مجمع نمایندگان استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: مشکلات تیم‌های ورزشی از جمله تیم شاهین عامری تنگستان با تعیین اسپانسر و یا با پرداخت و توزیع اعتبارات متمرکز برطرف می‌شود.
محمدی‌زاده با اشاره به تحولات اقتصادی در استان بوشهر از صدور مجوز سفر شناورهای تجاری خبر داد و خاطر نشان کرد: مجوز سفر جدید لنج‌های تجاری به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس صادر شده است بر اساس برنامه‌ریزی سفر این شناورهای سنتی از اواخر هفته آینده آغاز می‌شود.
وی از نقش سفر تجاری و اقتصادی لنج‌ها در پشتیبانی از تیم شاهین عامری خبر داد و با اشاره به اینکه عامری یک روستا است تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌شود روستای عامری تنگستان به شهر تبدیل شود.
استاندار بوشهر در ادامه از اعضا تیم شاهین عامری تنگستان در صعود به لیگ دسته اول جام آزادگان تجلیل کرد.