شاهین نوید اروند آبادان و پدیده گناوه صعود کردند
شاهین نوید اروند آبادان و پدیده گناوه صعود کردند

گناوه – ایرنا – تیم‌های شاهین نوین اروند آبادان و پدیده گناوه به مرحله بعدی زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور راه یافتند.

به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار ایرنا، در آخرین روز  مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور،  تیم‌های شاهین نوید اروند آبادان و پدیده گناوه بر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

تیم شاهین اروند آبادان و امان کرمان در آخرین دیدار خود در مجموعه ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه به مصاف هم رفتند که نماینده استان خوزستان با کسب برتری ۷ بر ۲ مقابل حریف، به عنوان دومین تیم صعود کننده این گروه پس از پدیده گناوه شناخته شد.

آخرین بازی این گروه را پدیده گناوه بدون باخت و طوفان سیریک هرمزگان شامگاه چهارشنبه برگزار کردند که در پایان نماینده استان بوشهر با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول بزرگسالان فوتبال ساحلی کشور در ۳ گروه برگزار شده است که در منطقه  جنوب کشور، این شهرستان میزبانی را با حضور ۵ تیم برعهده داشت.

مهراب دشتی مکان افزود: در پایان این مسابقات، تیم های پدیده گناوه و شاهین نوین اروند آبادان به ترتیب موفق شدند رتبه های اول و دوم را به دست آورند و به دور بعدی صعود کنند.

وی گفت: تیم استقلال خوزستان دیگر تیم شرکت کننده به عنوان سومین تیم شانس حضور در دور بعد را دارد که باید منتظر وضعیت نتایج گروه‌های دیگر بماند.

دشتی مکان بیان کرد: باتوجه به اینکه مسابقات دور بعدی در دو گروه پنج تیمی برگزار خواهد شد، تلاش خواهیم کرد میزبانی این مرحله را نیز به دست آوریم.

وی اظهارداشت: این هیات قبل از برگزاری این مسابقات باهدف و نگاه، میزبانی برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی و شناسایی استعداد و قابلیت های موجود در رشته ورزش فوتبال ساحلی، اقدام به بازسازی و نوسازی ورزشگاه ساحلی این شهرستان کرده است.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.