فرماندارگناوه: بومی‌ها در شهرستان سرمایه‌گذاری کنند
فرماندارگناوه: بومی‌ها در شهرستان سرمایه‌گذاری کنند

گناوه – ایرنا – فرماندار گناوه گفت: باتوجه به موقعیت و ظرفیت‌های خاص این شهرستان، می‌طلبد که سرمایه گذاران بومی در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز شنبه در آیین افتتاح کارخانه تولید بتن کاوش افزود: افراد توانمندی در این شهرستان وجود دارد که از آنها تقاضا داریم در اجرای طرح‌هایی که منجر به توسعه و رفع نیازهای شهرستان و اشتغال زایی می شود، سرمایه گذاری کنند.

وی با تقدیر از زحمات متولی راه‌اندازی این کارخانه، اظهارداشت: فرمانداری این شهرستان آمادگی لازم برای همکاری و همراهی سرمایه گذاران برای پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال ثابت و پایدار دارد.

فرماندار گناوه گفت: انقلاب اسلامی با رهبری عالمانه امام (ره)، دستاوردهای زیادی به مردم و کشور هدیه کرده است که بیان آنها زمان زیادی می‌طلبد.

وی بیان کرد: مملکت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و حماسه و فداکاری های مردم با هدایت و رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب، روز به روز در جهان می درخشد و به افتخارات مهم دست یافته است.

صفری  افزود: با تلاش وهمت مضاعف دست به دست هم دهیم و با تمام وجودمان برای مردم خدمتگزاری کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: طرح کارخانه تولید بتن آماده در زمینی به مساحت ۴ هزارمترمربع و سرمایه گذاری نزدیک به ۴۰ میلیاردتومان با تعهد اشتغال ۴۰ نفر است.

محمدحسین داریونی افزود: امیدواریم با بهره برداری از این طرح بتوانیم به طرح های عمرانی و توسعه و رونق تولید و کسب کار در شهرستان کمک کنیم.

وی گفت: صاحب این کارخانه مقرر کرده که بتن تولیدی را  برای ساخت و ساز افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و ایثارگران با  گاه خاص و ویژه ای در اختیار آنها قرار دهد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع راست.