فرماندار گناوه: پروژه‌های عمرانی آموزش وپرورش فعال هستند
فرماندار گناوه: پروژه‌های عمرانی آموزش وپرورش فعال هستند

گناوه – ایرنا – فرماندار گناوه گفت: آموزش و پرورش این شهرستان چندین پروژه در این شهرستان دارد که به طور منظم و با سازماندهی مناسب و زمان‌بندی خوب فعال و در دست اجرا است.

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: پروژه‌ها و برنامه‌های بسیار خوب و ارزشمندی در زمینه ورزشی و آموزشی با همت آموزش و پرورش و همراهی خیران  شهرستان گناوه بر اساس نیازمندی و اولویت بندی‌ها اجرایی شده است.

وی گفت: همکاری و همراهی خیران و مردم شهرستان گناوه با آموزش و پرورش در اجرای پروژه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها در زمینه آموزشی و ورزشی قابل تقدیر است.

صفری بیان کرد: در مدرسه شاهد گناوه آنچه موردنیاز بحث آموزشی بوده، کارهای خوبی صورت گرفته است و با برنامه‌ریزی و کلاس‌های متنوع ساماندهی شده است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: در زمان حاضر آموزش و پرورش پنج پروژه فعال در این شهرستان دارد که چهار پروژه خیرساز و یک پروژه استخر دانش آموزی درقالب پروژه ملی است.

اسکندر احمدی افزود: این پروژه‌ها شامل مدرسه ۹ کلاسه خیر ساز در محله نوروز آباد، سالن ورزشی دخترانه، احداث سه کلاس درس در مدرسه شاهد حضرت رقیه، استخر دانش‌آموزی و مدرسه خیر ساز روستای سر بست است.

وی اظهارکرد: با توجه به مناسب بودن فضای ورزشی در مدارس پسرانه شهرستان، مدارس دخترانه در این زمینه در اولویت قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه از همراهی و تعامل خیران،  امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان گناوه در اجرای برنامه و پروژه‌های این مجموعه  تقدیر کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با ۱۰۵ هزارنفر جمعیت دارای ۲۰ هزار دانش آموز است.