فضا برای ترویج کنندگان فرهنگ ابتذال و بی بند و باری ناامن شود
فضا برای ترویج کنندگان فرهنگ ابتذال و بی بند و باری ناامن شود

بوشهر- امام جمعه موقت بوشهر گفت: فضا برای ترویج کنندگان فرهنگ ابتذال و بی بند و باری ناامن شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه امروز نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت پنم آذرماه سالروز تأسیس بسیج به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: بسیج در طول تاریخی باشکوه خود برکات فراوانی برای کشور داشته است.
وی از ویژگی‌های بسیجیان به شجاع و نترس بودن، انقلابی، جهادی، با بصیرت و با اخلاص بودن اشاره کرد و ادامه داد: بسیجیان علاوه بر حضور در عرصه دفاعی در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی، سلامت و فرهنگی حضور دارد.
خطیب جمعه بوشهر رفع مشکلات کشور را نیازمند استفاده از ظرفیت بسیج دانست و خاطرنشان کرد: هر جا بسیج حضور داشته افتخار آفریده و اکنون نیاز کشور برای عبور از مشکلات نیازمند تفکر بسیجی و حضور بسیجیان در صحنه است.
وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی ایران برای تمام نقاط جهان همین نسخه درمانی فرهنگ بسیجی ارائه کرده است افزود: حضور فرهنگ بسیجی در همه نقاط تأثیرگذار است و استکبار جهانی نیز بسیج را تنها رقیب خود می‌داند.
حجت‌الاسلام دشتی ضمن تبریک هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و اشاره به رشادت‌های ارتشی‌ها خاطرنشان کرد: امروز نیروی دریایی ارتش پر افتخار در صحنه دریاهای بین‌المللی حضور فعال دارد و مایه اقتدار و صلابت نظام اسلامی ایران هستند.
وی در ادامه به شعارها و آرمان‌های اخلاقی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبار، استعمار، در سطوح مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، دفاعی و نظامی اکنون حرف اول در جهان می‌زند.
امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه جنگ بین ارزش‌ها، اخلاق و شعارهای انحرافی ریشه در ترویج فرهنگ غربی و ضد دینی دارد افزود: باید فضا برای ترویج کنندگان فرهنگ ابتذال و بی بند و باری ناامن شود.