مردم گناوه با روحانی انقلابی و خوشنام وداع کردند
مردم گناوه با روحانی انقلابی و خوشنام وداع کردند

گناوه – ایرنا – مردم مومن و ولایتمدار گناوه با حضور باشکوه در آیین تشییع پیکر شیخ ” محمد حسین بدری ،” از روحانیون فقید انقلابی و جهادی و امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) این شهر ، با این عالم ربانی وداع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر این روحانی فقید عصر یکشنبه  از مصلای جمعه  گناوه  همراه با دمام و سنج سنتی و عزاداری تا یادمان شهدای گمنام این شهر تشییع شد.

پیکر این روحانی فقید به قم انتقال خواهد یافت و عصر دوشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۶ بعد از ظهر از مسجد باب الجنه به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر این تشییع و خاکسپاری خواهد شد.
مراسم ترحیم این  عالم پرهیزکار همان شب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد باب الجنه برگزار می شود.

امام جمعه گناوه گفت: درگذشت حضرت حجت الاسلام شیخ محمد حسین بدری  ،  عالمی عامل، پارسا و دوستدار اهل بیت (ع)  موجب تأسف و تأثر عمیق مردم این شهرستان شد.

 حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود:  این وحانی بصیر و انقلابی با داشتن روحیه مردمی و سبک زندگی بی‌آلایش و ساده‌، همواره محل رجوع مردم بویژه جوانان و دوستداران اهل بیت (ع) بود.

                                             مردم گناوه با روحانی انقلابی و خوشنام وداع کردند

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم نیز در پیامی درگذشت این روحانی را تسلیت گفت.

عبدالکریم جمیری در این پیام آورده است:  درگذشت روحانی متعهد و دلسوز  حجت الاسلام  حاج شیخ محمد حسین بدری از روحانیون انقلابی و خوشنام شهرستان گناوه موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

وی بیان داشت:  اخلاص، تواضع، ساده‌زیستی، مردمداری، پایبندی بر ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی از جمله ویژگی‌های ارزشمند این روحانی وارسته و بصیر بود که ایشان را محل رجوع بسیاری از مردم به ویژه جوانان می ساخت.

حاج شیخ محمد حسین بدری شامگاه شنبه در منزل دچار سکته قلبی شد و دارفانی را وداع گفت.