مسابقات ورزشی ادارات بوشهر برگزار شد
مسابقات ورزشی ادارات بوشهر برگزار شد

بوشهر- مسابقات ورزشی ادارات بوشهر به مناسبت روز بوشهر با برگزاری مسابقات فوتبال به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر پنجشنبه‌شب در مراسم پایانی این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات برای نخستین بار به میزبانی گمرک بوشهر و در سه رشته ورزشی فوتبال، دارت و آمادگی جسمانی برگزار شد.
بهروز قره بیگی ارتقای سلامت کارکنان، رفع کسالت، ایجاد نشاط و شادابی و افزایش بهره وری در محیط کار را از مهمترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات عنوان کرد و گفت: بالا بردن سطح آمادگی جسمانی همکاران، تقویت روحیه کارکنان و ارتقای شاخص‌های ورزشی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات ورزشی است.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اعلامی هئیت پزشکی ورزشی استان بوشهر برگزار گردید، از تمامی عوامل برگزاری این مسابقات که زمینه برگزاری هرچه بهتر این مسابقات را فراهم کردند، تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در مراسم پایانی این مسابقات از حسن وردیانی، محمدرضا درویشی، سعید درویشی، احمد رزمی و ماهینی از پیشکسوتان فوتبال بوشهر تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در پایان مسابقات فوتبال که با حضور تیم‌هایی از ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، اداره کل بنادر و دریانوردی، دارایی، میراث فرهنگی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی (بیمارستان شهدای خلیج فارس) برگزار شد تیم فوتبال بنادر و دریانوردی موفق به کسب مقام قهرمانی شد.