معاون استانداربوشهر:مطالعه طرح توسعه بنادر شمال استان سال ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسد
معاون استانداربوشهر:مطالعه طرح توسعه بنادر شمال استان سال ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسد

گناوه آنلاین؛ معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با پیگیری مستمر استاندار بوشهر از مجموعه سازمان بنادرو دریانوردی ، مطالعات طرح توسعه سه بندرشمالی این استان شامل دیلم، بندر ریگ و گناوه از مصوبه‌های سفر استانی رئیس جمهور تا  پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ به مرحله اتمام خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، محمد هادی رستمیان روز جمعه در آیین افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای ۱۱۵ خیرساز سلامت بندر ریگ زنده یاد ولی حجی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، باتوجه به ساحلی بودن مناطق و مسایل و مشکلات این حوزه، مطالعه سه بندر شمالی استان در مصوبات این سفر قرار گرفت.

وی اظهارکرد: در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ نیز  عملیات اجرایی توسعه سه بندر شمالی را در دستور کار قرار دهیم تا  با انجام این اقدام ها،  شاهد رونق و آبادانی و توسعه در همه این مناطق باشیم.

رستمیان گفت: در سفر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور به استان بوشهر، قول دادند مطالعات را در اسرع وقت تمام کنند.

وی گفت: حفظ ایمنی و آرامش و امنیت مردم از اهم وظایف و مسئولیت هایی است که برعهده حاکمان و مسئولان و متولیان امر است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد:  حفظ ایمنی و امنیت مردم در سوانح که درگیر می شوند اهمیت خاص و ویژه ای دارد که به همراه دستگاه‌های دیگری که در این زمینه حضور دارند پایگاه اورژانس جاده ای نقش مهمی می تواند ایفا کند.

وی افزود: پایگاه اورژانس جاده ای و متولیان  که در این عرصه کار می کنند در سوانح و رخدادهای احتمالی یک آرامش خاطری برای مصدوم حاصل می کنند که  اجر و ثواب و پاداش قابل توجه برای آنها درپی دارد.

                                                                            معاون استانداربوشهر:مطالعه طرح توسعه بنادر شمال استان سال ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسد

رستمیان با بیان اینکه ، عید نوروز ویژگی های خاصی  جدا از سال های قبل دارد، گفت: تقارن یافتن آغاز آن با عید بزرگ نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) و  پایان عید نوروز با حلول ماه مبارک رمضان نوید سال خوبی را برای کشور رقم خواهد زد.

معاون  عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: با فروکش کردن ویروس منحوس کرونا که بعد از دو سال که آسیب های قابل توجهی به همه عرصه های افراد و جامعه وارد کرد و اقدام پیشگیرانه ، مردم می توانند شاهد یک عید نوروز خوب و آغاز قرن جدید باشند.

وی گفت: حسب دستور و پیگیری استاندار بوشهر که به اقصی نقاط استان دارند ، برای  بخش ریگ برنامه های خاص و ویژه ای مدنظر است.

وی اظهارداشت: با همراهی و هماهنگی و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی استان ، بتوانیم دیار  تاریخی بندرریگ را به آن حقی که شایستگی دارد با تلاش و برنامه ریزی مناسب دسترسی پیدا کند.

در پایان این آیین از دو خیر عرصه سلامت بندر ریگ علی منصوری زاده و مجتبی حجی که در اهدای زمین و ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵جاده ای همراهی و مساعدت کردند، تقدیر شد.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.