معاون فرماندار گناوه :طرح ریشه کنی فقر مطلق در این شهرستان ویژه دنبال شود
معاون فرماندار گناوه :طرح ریشه کنی فقر مطلق در این شهرستان ویژه دنبال شود

گناوه – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه گفت: به منظور دستیابی به اهداف طرح ریشه کنی فقر مطلق ، همه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط شهرستان وظایف و ماموریت‌های محوله این حوزه را با حساسیت ویژه در اولویت کاری قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دانیال اسفندیاری روز چهارشنبه در نشست ریشه کنی فقر مطلق  این شهرستان افزود: بر اساس دستور رئیس جمهور مبنی بر ریشه کنی فقر مطلق در کشور برنامه ریزی و دستورالعمل‌های این طرح ابلاغ شده است که در سه مرحله کوتاه مدت، بلند و میان مدت انجام می‌شود تا گام به گام   با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط این امر محقق یابد.

وی بیان داشت: طرح ریشه کنی فقر مطلق در کشور ، شامل افرادی  می‌شود که تحت حمایت هیچ نهاد یا سازمانی حمایتی نباشند .

اسفندیاری گفت: با توجه به اهمیت مقوله ریشه کنی فقر، افراد شامل این طرح باید با دقت و رعایت همه شرایط و ضوابط در نظر گرفته شوند  و با حفظ کرامت انسانی شناسایی و معرفی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه افزود: هیچ یک  از افراد دارای شرایط طرح در شهرستان نباید نادیده گرفته شوند بلکه باید به گونه‌ای عمل کرد که همه کسانی که  دارای شرایط دستورالعمل ابلاغی هستند ،  از مزایای در نظر گرفته شده استفاده کنند تا شرایط بهتری برای  زندگی آنها فراهم شود.

وی اظهارداشت: در اجرای دستورالعمل‌های طرح ریشه کنی فقر مطلق  و  شناسایی افراد شامل طرح از ظرفیت انجمن‌ها و نهادهای غیردولتی و مردمی نیز استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه گفت: ملاک  در اجرای این طرح ، دستورالعمل‌های ابلاغی است اما از پیشنهادها و راهکارها  توسط اعضا استقبال و آنها را بررسی خواهیم کرد.