معرفی اندیشه‌های امام (ره) و رهبری مصداق جهاد تبیین است
معرفی اندیشه‌های امام (ره) و رهبری مصداق جهاد تبیین است

بوشهر- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تبیین مکتب و اندیشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب مصداق جهاد تبیین است که باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهر ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: خارگ نماد مقاومت ایران اسلامی به شمار می‌رود، مردمان این جزیره به مقاومت و صبوری زبان زد خاص و عام هستند، حل مشکلات خارگ سبب همدلی بین مردم و مسئولان خواهد شد.
وی افزود: یوم الله ۱۴ خرداد، روزی که وداع آسمانی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، غمی جانکاه بر دل ملت ایران و آزادی خواهان جهان است، امام خمینی (ره) برای خدا و در راه خدا بود، قیام امام (ره) رمز دارد و این رمز برگرفته از قرآن و قیام برای خدا است.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: بی تردید با ادامه راه امام راحل و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب به هدف نهایی که امام برای انقلاب ترسیم کرده بود خواهیم رسید.
وی تاکید کرد: انقلاب ما دو عنصر کلیدی دارد و آن خدایی بودن و مردمی بودن این انقلاب است، در قیام ۱۵ خرداد شهدای زیادی تقدیم این انقلاب شد، اما حماسه‌ای آفریده شد که ماندگار شد.
آیت الله حسینی بوشهری گفت: امام (ره) در عرصه‌های سیاسی، عرفانی، عبادی و مدیریت جامعه پیشتاز و ممتاز بود، حماسه، عدالت ورزی و سیاست از شاخصه‌های مکتب امام خمینی (ره) بود.
وی گفت: امام در برابر دنیای کفر ایستاد و او نماد واقعی یک انقلابی است، تبیین مکتب و اندیشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب مصداق جهاد تبیین است که باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.