نرخ بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر در قطب انرژی کشور زیبنده نیست
نرخ بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر در قطب انرژی کشور زیبنده نیست

بوشهر- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهرگفت: آمار نرخ بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر در قطب انرژی کشور اصلاً زیبنده این قشر معظم نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله غلامپور دوشنبه شب در دیدار با مدیر عامل سازمان منطقه اقتصادی انرژی پارس ضمن گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس نمادی غرور انگیز و به یاد ماندنی مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه درصحنه ایران در کیان اسلامی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: آمار نرخ بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر در قطب انرژی کشور اصلاً زیبنده این قشر معظم نیست و انتظار داریم با تدابیر سازمان، نماینده ایثارگران در این منطقه مستقر شود و با استفاده از ظرفیت‌های شغلی، آموزش و توانمندسازی شغلی بستر لازم برای ایجاد اشتغال پایگاه برای خانواده‌های ایثارگران فراهم شود.
موضوع مسکن، درمان، اردوهای درون استانی و برون استانی ایثارگران از دیگر خواسته‌های مطرح شده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در این دیدار بود.
در جریان این دیدار مدیر عامل سازمان منطقه اقتصادی انرژی پارس به نقش ایثارگران در دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: خدمت به خانواده‌های ایثارگران توفیق بزرگی است و باید قدردان این نعمت الهی باشیم و با تمام توان به عنوان همراه شما در راه خدمت به این قشر معظم هستیم.