نقلی‌های زیر یک میلیارد تومان در تهران / جدول نرخ‌ها
نقلی‌های زیر یک میلیارد تومان در تهران / جدول نرخ‌ها

این روزها یافتن خانه‌های ارزان و زیر یک میلیارد تومان تقریبا تبدیل به کار بسیار سختی شده است زیرا این رقم بودجه محدودی در تهران محسوب می‌شود و فقط می‌توان واحدهای نقلی خریداری کرد.

به گزارش خبرآنلاین، با بودجه کمتر از یک میلیارد تومان می‌توانید آپارتمان‌های بین ۳۰ تا ۷۱ با سن بنای ۶ تا بیش از ۳۰ را خریداری کنید.
بیشتر بخوانید:
جزئیات وام ۶۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن/ ساکنان این ١٢ شهر سقف وام را می‌گیرند
ارزان‌ترین فایل موجود یک واحد ۷۱متری در خانی‌آباد است که هر متر آن ۱۰٫۵ میلیون تومان نرخ‌گذاری شده و خرید آن با بودجه ۷۵۰ میلیون تومانی امکان‌پذیر است.
در تهران‌پارس شرقی هم یک آپارتمان ۶ ساله با متراژ ۶۰ متر به صورت قولنامه‌ای متری ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و با قیمت کل ۸۰۰ میلیون تومان برای فروش آگهی کرده‌اند.
آپارتمان‌هایی با قیمت کمتر از ۲۰ میلیون تومان شامل یک واحد ۵۰ متری در بریانک با سن بنای ۲۶ سال و به قیمت متری ۱۵٫۱ میلیون، یک آپارتمان ۴۴متری ۱۶ ساله در شهرک ولیعصر با قمیت متری ۱۵٫۵ میلیون و یک واحد ۴۰ متری با سن بنای ۳۱ سال با قیمت ۱۵٫۶ میلیون تومان می‌شوند.
همچنین در فایل‌های ارزان بازار می‌توان در خیابان هاشمی یک واحد ۴۳متری با سن بنای ۲۶ سال را متری ۱۹٫۱ میلیون و با قیمت کل ۸۲۰ میلیون و نیز یک آپارتمان ۴۴متری را در خیابان خرمشهر نواب با سن بنای ۶ سال و هر متر ۱۹٫۳ میلیون و قیمت کل ۸۵۰ میلیون تومان خریداری کرد.
گران‌ترین فایل این لیست نیز یک واحد ۳۰ متری با سن بنای ۲۳ سال در استاد معین است که هر متر آن ۲۸٫۳ میلیون و با قیمت کل ۸۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
در جایگاه بعدی نیز یک آپارتمان ۳۰متری در سی‌متری جی قرار دارد که هر متر آن ۲۶٫۶ میلیون تومان ارزش گذاری شده و خرید آن با بودجه ۸۰۰ میلیون تومانی امکان‌پذیر است.
محدوده
متراژ
سن بنا
قیمت هر متر مربع
قیمت کل
جیحون
۳۱متر
۲۸ سال
۲۳٫۵ میلیون
۷۳۰ میلیون
سی متری جی
۳۰متر
۲۰ سال
۲۶٫۶ میلیون
۸۰۰ میلیون
هفت چنار
۳۹متر
۲۱ سال
۲۱٫۸ میلیون
۸۵۰ میلیون
استاد معین
۳۰متر
۲۳ سال
۲۸٫۳ میلیون
۸۵۰ میلیون
تهران‌پارس شرقی
۶۰متر
۶ سال
۱۳٫۳ میلیون
۸۰۰ میلیون
قصرالدشت
۴۰متر
۲۱ سال
۲۳٫۷ میلیون
۹۵۰ میلیون
اجاره دار
۳۷متر
۲۰ سال
۲۱٫۱ میلیون
۷۸۰ میلیون
نواب، خرمشهر
۴۴متر
۶ سال
۱۹٫۳ میلیون
۸۵۰ میلیون
بریانک
۵۰متر
۲۶ سال
۱۵٫۱ میلیون
۷۵۵ میلیون
شهرک ولیعصر
۴۴متر
۱۶ سال
۱۵٫۵ میلیون
۶۸۲ میلیون
کمیل
۴۱متر
۲۳ سال
۲۰٫۴ میلیون
۸۴۰ میلیون
سلسبیل
۴۰متر
۳۱ سال
۱۵٫۶ میلیون
۶۲۵ میلیون
تیموری
۳۸متر
۱۹ سال
۲۲٫۳ میلیون
۸۵۰ میلیون
هاشمی
۴۳متر
۲۶ سال
۱۹٫۱ میلیون
۸۲۰ میلیون
خانی آباد
۷۱متر
۱۶ سال
۱۰٫۵ میلیون
۷۵۰ میلیون
۲۲۳۲۲۴