نماینده مجلس: تعامل قوای سه گانه فرصت خدمت‌گزاری به مردم را فراهم کرده است
نماینده مجلس: تعامل قوای سه گانه فرصت خدمت‌گزاری به مردم را فراهم کرده است

گناوه – ایرنا – نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل مثبت و هماهنگی مطلوب بین قوای سه گانه فرصتی مغتنم برای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم فراهم کرده است که مسئولان باید از آن بخوبی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم جمیری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه افزود: با روی کارآمدن دولت جدید انقلابی و جهادی، هماهنگی و تعامل خوبی بین سه قوه ایجاد شده که مردم را به آینده امیدوار کرده است.

وی اظهارکرد: با حضور مسئولان بومی در استان بوشهر و شهرستان گناوه باید تلاش کنیم تا از منابع و ذخایر خوبی که وجود دارد، با ارایه خدمات صادقانه و دلسوزانه، تلاش جهادی و هم افزایی، بیش از پیش مردم را به آینده امیدوارکنیم.

جمیری گفت: امروز در شهرستان های دیلم و گناوه و حتی استان بوشهر به لحاظ اشتغال جوانان دغدغه وجود دارد و بسیازی از تحصیلکرده ها بیکار یا ناچار مشغول فعالیت‌هایی هستند که جان خود را به خطر می اندازند و همه باید کمک کنیم تا کارهای اساسی مبتنی بر اشتغال ماندگار و پایدار در این منطقه صورت گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعالیت های تجاری و گمرگی در شهرهای ساحلی شمالی استان بوشهر نیاز به تغییر نسبت به گذشته و ساماندهی دارد که هم در اقتصاد منطقه نقش آفرینی و هم زندگی و امور مردم  با اطمینان و  آرامش خاطر بچرخد.

وی بیان کرد: خدمت رسانی صادقانه و جهادی موجب رضایتمندی برای ولی نعمتان انقلاب ، استحکام بخشی و دوام نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی دربرخواهد داشت.

این نماینده مجلس گفت: امروز همه ما مسئولان در قبال خدمات رسانی به مردم تاحصول نتیجه به عنوان یک تکلیف دینی وظیفه داریم که توشه‌ای برای دنیا و آخرت خواهد بود.

جمیری  با بیان اینکه شهرستان گناوه در حوزه عمران شهری و روستایی، عقب ماندگی های زیادی دارد،  افزود: با همراهی مسئولان شهرستان گناوه از جمله فرماندار جهادی باید طوری برنامه ریزی کنیم که هر کجا محرومیت بیشتر است تمرکزمان را به آن معطوف کنیم تا عقب ماندگی ها جبران شود.

وی با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) ، بیان کرد:  مادران و همسران شهدای والامقام در مسیر دفاع از دین اسلام و آرمان‌های انقلاب با تاسی و الگوگیری از حضرت ام البنین (س) که الگوی ولایتمداری است، نقشی بسیار بزرگ ایفا کردند و همه باید مدیون و مرهون این عزیزان باشیم.

                                                                                        نماینده مجلس: تعامل قوای سه گانه فرصت خدمت‌گزاری به مردم را فراهم کرده است

فرماندار گناوه گفت: نماینده حوزه انتخابیه نگاه و توجه خاصی به این شهرستان دارد و تاکنون چندین مرحله به این منطقه عزیمت و در جریان مسایل و مشکلات قرار گرفته و نهایت تلاش خود را در برای حل آنها بکار بسته است.

محمدتقی صفری افزود: باتوجه به اینکه شهرستان چند پروژه مهم ملی دارد و تکمیل نشده است از نماینده حوزه انتخابیه پیگیری بویژه در زمینه تامین اعتبار آنها انتظار است.

وی ، جاده گناوه – میشان را یکی از مهم ترین پروژه ها عنوان کرد و اظهارداشت: بخشی از این پروژه در استان فارس انجام شده و در حوزه این شهرستان فعال نیست و باید اجرایی شود.

صفری گفت: محور  کمربندی فرعی گناوه از دیگر پروژه‌هایی است که حدود ۱۰ سال بلاتکلیف مانده است که باید تکمیل شود.

فرماندار گناوه افزود: جاده گوره – گناوه، فاضلاب و اسکله بندرریگ از دیگر پروژه های مهم این شهرستان عنوان کرد که نیازمند پیگیری و تامین بودجه است.

وی با اشاره به نزدیک بودن دهه مبارک فجر از تمامی کمیته‌های ستاد بزرگداشت این دهه و دیگر مسئولان خواست طبق ابلاغیه صورت گرفته همکاری داشته باشند تا دهه  پرشور و نشاط و امیدوارکننده‌ای داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: برای هرچه باشکوه برگزارکردن دهه فجر امسال، ۲۳ کمیته تشکیل و وظایف آنها مشخص شده است.

ضرغام مردانی افزود: تلاش شده تا برنامه های امسال دهه فجر بر محوریت مردمی برگزار شود و در این راستا در ستاد، کمیته مردمی گنجانده شده است.