بوشهر- دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: فضاسازی تبلیغاتی دهه فجر، بر اساس عملکرد روابطعمومی هر اداره در راستای امیدآفرینی باید شکل بپذیرد.
به گزارش خبرنگار مهر، تیمور یزدان شناس شنبه شب در نشست شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان بوشهر اظهار داشت: پوشش میدانی دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده ظرفیتهای روابطعمومی هر اداره است.
دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر با اشاره به اینکه تعامل خوب با همه رسانههای محلی، مردمی، ملی، رادیویی، تلویزیونی و… بهترین ابزار برای تبیین دستاوردها است، افزود: فضاسازی تبلیغاتی دهه فجر، بر اساس عملکرد روابطعمومی هر اداره در راستای امیدآفرینی باید شکل بپذیرد و باید توجه داشت که لازمه انعکاس خوب دستاوردهای هر اداره در رسانهها، ارتباط موثر روابطعمومی ها است.
وی تصریح کرد: برنامه ریزی روابطعمومیها در این راستا باید هنرمندانه شکل بگیرد زیرا یک تولید محتوای موثر در فضای مجازی میتواند برای سالها جریان سازی کند و این تنها با حضور هنرمندانه امکان پذیر میشود.
دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: در هر دستگاه باید اولویت روابطعمومیها تولید محتوای امیدآفرین برای دعوت مردم به کنشگری باشد و از سوی دیگر شبکه صدا و سیمای استان در هر لحظه باید محتوای امید آفرین را منتشر کند و مدیران باید هر کدام نشستهای خبری برای تبیین دستاوردها را در راس کار خود قرار دهند.
یزدانشناس تاکید کرد: هر دستگاه باید برنامههای شاخص خود را انعکاس بدهد و ویژه نامه دستاوردهای هر اداره باید در قالبهای هنری ارائه شود و در فضاسازی حوزه خود از آنها استفاده شود.
وی با عنوان به اینکه روابط عمومی زبان گویای دستگاه اجرایی است، اضافه داشت: فعالیت روابطعمومی هر دستگاه باید به گونهای باشد که استان بوشهر در راستای سفر ریاست جمهوری فضای ذهنی مردم مملو از امید باشد.