پرسنل اورژانس ۱۱۵ گناوه موفق به انجام یک زایمان سخت شدند
پرسنل اورژانس ۱۱۵ گناوه موفق به انجام یک زایمان سخت شدند

گناوه – ایرنا – رئیس اورژانس ۱۱۵ گناوه گفت: تکنسین‌های اورژانس این شهرستان موفق به انجام زایمان یک زن باردار که در شرایط سختی گرفتار بود، شدند.

رضا  شفیعی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درپی تماس یک نفر از شهروندان به اورژانس مرکز گناوه  ، باحالت زاری و گریه درخواست امداد خواهی کرد و ابراز داشت که مادر باردار در شرایط سخت و بدی قرار دارد.

وی اظهارداشت: همکاران اورژانس بلافاصله یک سری اطلاعات از تماس گیرنده گرفتند و سپس با راهنمایی و مشاوره همکار بانوی این مرکز  به منزل زن زائو اعزام شدند.

شفیعی گفت: تماس گیرنده به اورژانس اعلام کرد که بند ناف دور گردن جنین  پیچ کرده است و مادر باردار در وضعیت حاد و بدی قرار گرفته است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ گناوه افزود: تکنسین‌های اورژانس متشکل از  احمد حیدری و احمدرضا شهریاری  بر بالین زن باردار جهت انتقال از منزل به زایشگاه اعزام شدند اما  به دلیل زمان اندک و وخیم بودن وضعیت ایجاد شده ، امکان انتقال وجود نداشت و با اقدام به موقع و راهنمایی سودابه غلامی اپراتور مرکز پیام اورژانس ،  زایمان موفقیت‌آمیز انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام موفقیت آمیز عمل زایمان ، مادر به همراه نوزادش با مراقبت پرسنل اورژانس با  سلامت کامل به زایشگاه بیمارستان این شهرستان تحویل داده شدند.