پروژه‌های بخش ارم و بوشکان افتتاح و کلنگ زنی شد
پروژه‌های بخش ارم و بوشکان افتتاح و کلنگ زنی شد

بوشهر- پروژه‌های بخش ارم و بوشکان شهرستان دشتستان به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در روز دوم از هفته دولت با ورود فرماندار دشتستان به بخش بوشکان تجدید میثاق و غبار روبی گلزار شهدای شهر کلمه توسط فرماندار و مسئولین شهرستانی انجام شد و در ادامه نیز:
عملیات اجرایی خانه بهداشت روستای درنگ با زیربنای ۸۵ مترمربع و اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان آغاز شد.
بوستان امید روستای درنگ و دو واحد پانسیون پزشکان بوشکان با زیربنای ۱۰۰ متر مربع و اعتبار ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
۹ هزار مترمربع زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت خیابان‌های شادی، قلعه کهنه، زیتون و کیانی به اعتبار ۳ و نیم میلیارد تومان در شهر بوشکان انجام و افتتاح شد.
عملیات اجرایی خانه بهداشت روستای درنگ با زیربنای ۸۵ مترمربع و اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان آغاز شد.
بر اساس این گزارش بوستان امید روستای درنگ و دو واحد پانسیون پزشکان بوشکان با زیربنای ۱۰۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
عملیات اجرایی مخزن پنج هزار متر مکعبی مجتمع ارم – دهرود که یک شهر و پنج روستا را تحت پوشش قرار دارد با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال آب جمعیتی بالغ بر ۶۵۴۱ نفر را از سد تنگ ارم تأمین می‌کنند.
عملیات اجرایی یادمان شهدای خوشنام شهر تنگ ارم که با اعتبار اولیه هشت هزار میلیارد ریال و ساخت ابنیه ۵۳ متر مربع و محوطه سازی ۱۵۰ متر مربع آغاز شد.
گفتنی است در این روز خیابان سلامت شهر تنگ ارم افتتاح و عملیات اجرایی مرکز تسهیلات زایمانی تنگ ارم با اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد.
عملیات اجرایی مسیر پرجونک به تنگ ارم به طول ۳.۵ کیلومتر و با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال آغاز شد.
عملیات اجرایی چاه آب روستایی پرجونک با عمق چاه ۲۲۰ متر و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد این چاه ۲۵۰ خانوار را پوشش خواهد داد.
عملیات اجرایی مرکز درمانی روستای رودفاریاب و بهره برداری از سد سنگ ملاتی این روستا نیز آغاز شد.