کشف ۲۴ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در دیلم
کشف ۲۴ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در دیلم

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: ۲۴ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در انبار یک شرکت صنعتی در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس علی یاری ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی اظهار داشت: پلیس همواره بدون اغماض و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود با فعالیت‌های اقتصادی غیرمجاز مقابله و عرصه را برای سودجویان تنگ می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم افزود: در پی اطلاع واصله مبنی بر دپو کیسه‌های آرد یارانه‌ای در انبار یکی از شرکت‌های صنعتی در سطح شهرستان دیلم، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی پس از اعزام به آدرس اعلامی و احراز صحت موضوع در بازرسی از این مکان، ۲۴ تن آرد خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان این پرونده به اداره تعزیرات حکومتی افزود: کارشناسان ارزش آردهای کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کردند.
سرهنگ علی یاری در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات قاطع پلیس در راستای مقابله فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد.