گلبانگ «الله اکبر» در سراسر استان بوشهر طنین‌انداز شد
گلبانگ «الله اکبر» در سراسر استان بوشهر طنین‌انداز شد

بوشهر- در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر گلبانگ «الله اکبر» سر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ساحل‌نشین و انقلابی استان بوشهر همزمان با سایر نقاط کشور از ساعت ۲۱ پنجشنبه شب به شکرانه چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ندای الله اکبر سر دادند.
مردم همیشه در صحنه و قدرشناس شهرها و روستاهای استان بوشهر از مساجد، بام منازل، میادین و خیابان‌ها، کوچه پس کوچه‌های مختلف با فریادهای الله اکبر بار دیگر لرزه بر اندام مستکبرین جهان انداختند.
ندای الله اکبر به عنوان رمز پیروزی و جاودانه ماندن انقلاب و نظام اسلامی هر سال در شب ۲۲ بهمن در سراسر کشور شنیده می‌شود.
همچنین آسمان استان بوشهر امشب در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در پنج شهرستان از جمله مرکز استان بوشهر اظهار داشت: پنج شهرستان در وضعیت قرمز، چهار شهرستان در شرایط نارنجی و یک شهرستان هم در حالت زرد کرونایی قرار دارد.
حجت‌الاسلام یوسف جمالی با اشاره به برگزاری خودرو پیمایی در ۲۲ بهمن امسال خاطر نشان کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و برای حفظ سلامت مردم مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان بوشهر به‌صورت خودرویی به مقصد مصلا جمعه هر شهر برگزار می‌شود.
وی از برگزاری مراسم خودرو پیمایی در ۲۲ بهمن در شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: این مراسم ساعت ۹ صبح از گلزار شهدای گمنام شغاب بوشهر آغاز می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر پایان خودرو پیمایی را مصلا جمعه دانست و خاطر نشان کرد: پس از پایان خودرو پیمایی با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی مردم در مصلا جمعه اجتماع و حجت‌الاسلام سید رضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سخنرانی می‌کند.