۱۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار به گناوه اختصاص یافت
۱۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار به گناوه اختصاص یافت

گناوه – ایرنا – مدیر جهاد کشاورزی گناوه گفت: ۱۰۰ تن کالاهای اساسی شامل، برنج، روغن و مرغ منجمد تنظیم بازار برای ایام نوروز به این شهرستان اختصاص یافت.

عباس تخم افشان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  افزود: این کالاها شامل ۲۰ تن شکر، ۲۰ تن مرغ منجمد ، ۶۰ تن برنج است که با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی ایام نوروز در این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین برای ساماندهی قیمت محصولات کشاورزی و حمایت از اقشار کم درآمد با انجام پیگیری های لازم تاکنون ۸۰ تن میوه شب عید شامل ۲۰ تن سیب و ۶۰ تن پرتقال برای توزیع به شهرستان گناوه اختصاص یافته است.

تخم افشان گفت: در جلسه‌ کارگروه تنظیم بازار که  با حضور فرماندار و مسئولان ذی‌ربط در محل فرمانداری گناوه برگزار شد، هماهنگی‌های لازم برای مدیریت کالاهای اساسی انجام شد و بزودی توزیع کالاهای یادشده به صورت خرده، به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

وی با اشاره به درخواست ارایه شده کارگروه تنظیم بازار به منظور تامین میوه شب عید افزود: به محض مشخص شدن قیمت‌ها، محموله‌های مورد نظر بارگیری و به شهرستان وارد خواهد شد.

مدیرجهاد کشاورزی گناوه گفت: سهمیه آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای شهرستان نیز در روزهای آتی، با هماهنگی فرماندار تنظیم و پس از تصویب در کارگروه، برای  توزیع بین نانواییان از سیلو بارگیری می‌شود.

وی بیان کرد: هدف اصلی کارگروه تنظیم بازار، رضایت مردم است و امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده توسط فرماندار و برنامه‌ریزی های انجام شده، شاهد تعادل در قیمت کالاهای مورد نیاز مردم در آستانه نوروز باشیم.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.