مدیرعامل یکی از تیم های لیگ برتری برای این که تیمش بازنده شود و تیم حریف از انتهای جدول فاصله بگیرد چند میلیارد دریافت کرد و تیمش نتیجه یک دیدار حساس را به حریف خود واگذار کرد!

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، فصل نقل و انتقالات بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از روز هفتم تیرماه آغاز خواهد شد اما دلالان و مدیرانی که به فکر پرکردن جیب شأن هستند از چند روز پیش فعالیت در این بازار برای بالا بردن قیمت بازیکنان را آغاز کرده‌اند.
مبارزه با فساد در فوتبال که چند سالی است بیشتر در حد حرف و شعار دنبال می‌شود و هرازگاهی محور صحبت‌ها و اظهار نظرهای برخی مسئولان می‌شود، از چند هفته پیش وارد مرحله جدیدی شده اما هنوز مشخص نیست پایانی باز خواهد داشت یا با رسیدگی به پرونده متخلفان آنها را برای همیشه از فوتبال حذف خواهند کرد.
تجربه نشان داده است که چند روزی در این مورد اظهار نظر می‌شود اما افراد متخلف با قدرت تر از قبل به جایگاه‌های خود برمی گردنند و این بار با استرس و ترس کمتری اقدامات فاسدانه خود را دنبال می‌کنند.
در حالی که رسیدگی به پرونده افراد مرتبط در فساد باشگاه مس رفسنجان ادامه دارد و نهادهای مربوطه به جزئیات جدیدی هم دست پیدا کرده‌اند، خبرنگار مهر از یک فساد دیگر مطلع شده که البته مربوط به چند سال قبل و باشگاه مس نیست و پرونده جدیدی را می‌طلبد.
براساس اطلاعات خبرنگار مهر مدیرعامل یکی از تیم‌های لیگ برتری در دیداری که برای تیم حریفش اهمیت زیادی داشته و این تیم را از انتهای جدول جدا می کرده، چند میلیارد از یکی از افراد متمول تیم حریف دریافت می‌کند و تیمش آن بازی را می بازد تا حریف در لیگ برتر بماند!
این اتفاق در شرایطی رخ داده است که تیم مدیرعامل متخلف وضعیت باثباتی در لیگ برتر داشته و امتیاز آن دیدار خیلی در رده بندی تیمش تاثیرگذار نبوده است. این مدیرعامل در سال‌های گذشته البته حاشیه‌های زیادی داشته و از سوی نهادهای نظارتی هم احضار شده بود.

کد خبر ۶۱۴۸۳۲۷