آموزش حضوری در ۸۰۰ کلاس درس شهرستان گناوه آغاز شد
آموزش حضوری در ۸۰۰ کلاس درس شهرستان گناوه آغاز شد

گناوه – ایرنا – مدیرآموزش و پرورش گناوه گفت: همزمان با سراسر کشور، آموزش حضوری دانش آموزان در بیش از ۸۰۰ کلاس درس این شهرستان از ۱۴ فروردین آغاز شد.

ضرغام مردانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همانگونه که طی دو سال شیوع ویروس کرونا ،  آموزش‌ها به صورت نیمه حضوری و مجازی بود،  از روز جاری به صورت ۱۰۰ درصد حضوری آغاز شد.

وی گفت: آغاز آموزش حضوری بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط و تهویه کلاس‌ها و استفاده از ماسک توسط دانش آموزان و کادر آموزشی و تربیتی خواهد بود.

مردانی اظهارداشت: همزمان با سراسر کشور، آیین آغاز آموزش حضوری مدارس گناوه با حضور فرماندار و دیگر مسئولان به صورت نمادین در دبستان شاهد دخترانه حضرت رقیه (س) این شهرستان با درنظر گرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

وی از  همه مدیران مدارس، کادر آموزشی و تربیتی ، سرایداران و نیروهای خدماتی مدارس شهرستان که در آمادگی مدارس برای حضور دانش آموزان و آغاز آموزش حضوری تلاش بی شائبه‌ای داشتند تقدیر کرد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: در ایام تعطیلات نوروز، اعضای ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان با تمام توان برای اسکان میهمانان نوروزی شبانه روز تلاش کردند و میزبان گردشگران بی شماری از سراسر کشور و حتی برخی کشورهای همسایه بود که از همه آنها تقدیر می‌شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با جمعیت ۱۰۵ هزارنفر دارای ۲۰ هزار دانش آموز است