آموزش و پرورش استان بوشهر برای خدمات دهی به گردشگران بسیج شده است
آموزش و پرورش استان بوشهر برای خدمات دهی به گردشگران بسیج شده است

گناوه – ایرنا – رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود، برای جلب رضایت هموطنان بخصوص فرهنگیان در ایام نوروز تلاش می‌کند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش دیلم روز دوشنبه به نقل از احمد قاسمی در بازدید از ستاد اسکان نوروزی  فرهنگیان و مدارس این شهرستان افزود: آموزش و پرورش رکن مهم فرهنگ‌سازی در جامعه است و جلب رضایت مسافران فرهنگی مهم‌ترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان استان باشد.

وی اظهارکرد: خوش‌رویی در برخورد اول و تکریم مهمانان فرهنگی اولویت ستادهای اسکان استان باشد.

قاسمی  افزود: آموزش و پرورش مهد فرهنگ است و هر مسافری که وارد شهر می‌شود به فرهنگ شهر و مردمانش نگاه می‌کند که لازم است با چهره‌ای گشاده و خوش اخلاقی به رسم ادب و مهمان نوازی با مسافران برخورد شود تا خاطره ای ماندگار از مردمان خوب این سرزمین به یادگار داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت:  ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان ۲۰۰ کلاس درس در قالب ۳۰ مدرسه برای اسکان گردشگران آماده کرده است.

محمد مهدی محسنی افزود:  سالن های ورزشی و کارگاه‌های مدارس نیز برای شرایط اسکان اضطراری مهیا شده است تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهارداشت: به علت ویروس کرونا ستاد اسکان به مدت دو سال تعطیل بود برهمین اساس کمبودهای زیادی داریم، اما آموزش و پرورش شهرستان با تمام توان آماده خدمت رسانی به مسافران است.