آیت‌الله مدرس بهترین الگو و اسوه برای نمایندگان مجلس است
آیت‌الله مدرس بهترین الگو و اسوه برای نمایندگان مجلس است

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: آیت‌الله مدرس در پنج دوره مجلس ملی حضور داشت و بهترین الگو و اسوه برای نمایندگان مجلس است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های این هفته اهرم اظهار داشت: تقوای الهی و متعهد بودن به عمل صالح هم تعهد و مسئولیت‌های شخصی برای ما ایجاد می‌کند و هم تعهد و مسئولیت‌های اجتماعی.
وی اضافه کرد: بسیج در هر دو تعهد و مسئولیت به عنوان الگو و نماد تعهد و پذیرش مسئولیت پیشتاز بوده است. هم در بعد خودسازی با برنامه تربیتی صالحین، تربیت جوانان مؤمن تراز انقلاب اسلامی و پای کار انقلاب و هم در بعد دوم هم که جامعه پردازی است.
امام جمعه اهرم بیان کرد: با وجود تفکر و گفتمان بسیج در همه اقشار مختلف جامعه در تشکیل جامعه اسلامی پیش قدم است اما فرایند و نتیجه دو مرحله خودسازی و جامعه پردازی می‌شود تمدن اسلامی که حضرت امام خامنه ای در بیانیه گام دوم به آن امر فرمودند که تمدن اسلامی برآمده از همه آرمان‌ها و ارزش‌های ناب اسلام محمدی است.
وی افزود: نوجوانان عزیز بدانید که شما افول ابرقدرتی را در منطقه و دنیا شاهد هستید که کسی جرأت فکر کردن راجع به آمریکا را نداشت اما امروز اگر بخواهد در منطقه کاری انجام دهد به خواهش و التماس این اعراب خلیج فارس افتاده است و برای حمله به جایی به دنبال ایجاد ائتلاف است.
پهلوزاده ادامه داد: جوان عزیز و بسیجی بدانید ایجاد ائتلاف برای حمله یعنی از بین رفتن ابر قدرتی آمریکا، یعنی به تنهایی جرأت حمله را ندارد و این یعنی از بین رفتن هیمنه پوشالی استکبار جهانی و ان شاء الله به زودی همانطور که بسیجیان روح الله به آرزوی اولشان که آزادی کربلا بود رسیدند به آرزوی دوم که آزادسازی فلسطین و نماز در بیت المقدس است خواهید رسید.
وی تاکید کرد: قدر این جایگاه را بدانید و برای این ایستادن بر قله‌های انسانیت و بندگی، خدا را شاکر باشیم و شکر آن هم همین تقویت حضور در مساجد و برنامه‌های ملی و مذهبی است.
پهلوزاده ادامه داد: آیت‌الله مدرس در پنج دوره مجلس ملی حضور داشت و بهترین الگو و اسوه برای نمایندگان مجلس است. ایشان می‌گفتند ما نمایندگان وکیل مردم هستیم و نه ولی مردم که هرچه خواستیم انجام بدهیم.
وی افزود: به مرحوم مدرس اعتراض کردند که سیاست مملکت را چرا برای بقال محل می‌گوئید؟ در پاسخ فرمودند که من وکیل اینها هستم و باید بدانند من چه کار می‌کنم.