اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین دغدغه‌های وزارت بهداشت است
اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین دغدغه‌های وزارت بهداشت است

گناوه- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به اینکه پنج‌هزار و ۲۵۰ پروژه در دست‌ ساخت است گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین دغدغه‌های وزارت بهداشت است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی ظهر چهارشنبه در جریان سفر به مناطق محروم استان بوشهر و در حاشیه بازدید از بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه اظهار داشت: بیش از ۵ هزار و ۲۵۰ پروژه با قریب ۱۲ میلیون مترمربع در وزارت بهداشت در دست‌ساخت است.
وی بابیان اینکه شهرستان گناوه از لحاظ تجاری و توریستی دارای موقعیت خاصی است تصریح کرد: بیمارستان گناوه یکی از بیمارستان‌های قدیمی وزارت بهداشت است و نیاز به بازسازی برخی بخش‌های آن است.
رحیمی اضافه کرد: در بازدیدی که از این بیمارستان به عمل آمد بخش‌های مانند اتاق عمل و اطفال از منابع وزارت بهداشت تأمین اعتبار شده و بازسازی و بهسازی خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: بیمارستان گناوه در حوزه رادیولوژی و تجهیزاتی به سونوگرافی و رادیولوژی پرتابل دارد که حتماً تأمین و ارسال خواهد شد.
وی افزود: در یک سال آغاز دولت سیزدهم نزدیک به هزار و ۱۰۰ پروژه تحویل شد و ۴۰۰ پروژه در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و تا پایان سال بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته حداقل دو هزار پروژه بهداشتی به بهره‌برداری می‌رسد تا نظام شبکه بهداشت را بهبود ببخشیم و بار بیماری را بر بیمارستان‌ها کم کنیم.

رحیمی اضافه کرد: در وزارت بهداشت نگاه و توجه به مناطق محروم و مرزی و ارجحیت مناطق کمتر برخوردار است و در بازدیدها از مناطق مرزی و کمتر برخورد شده است.
وی در خصوص وضعیت ام آر ای و دستگاه‌های رادیولوژی با تکنولوژی بالا مثل ام آر ای و سی‌تی‌اسکن نیز گفت: سیاست وزارت بهداشت تأمین و تجهیز این دستگاه‌ها برای کل کشور و پوشش کامل این نوع تجهیزات است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در خصوص نیاز گناوه و شمال استان بوشهر به دستگاه ام آر آی، حتماً امشب با حضور مسئولین استانی پیرامون تأمین این دستگاه‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد.