اجراهای منتخب جشنواره تئاتر تجربی مختص در گناوه معرفی شدند
اجراهای منتخب جشنواره تئاتر تجربی مختص در گناوه معرفی شدند

گناوه – ایرنا – مسئول روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری مختص گناوه گفت: اجراهای آثار منتخب برای حضور در دومین جشنواره‌ تئاتر تجربی مختص در این شهرستان معرفی شدند.

مریم رودبارانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حلقه‌ مشورتی و  بررسی آثار جشنواره، متشکل از مهدی مشهور، عرفان خلاقی و علی حجی پس از بررسی آثار متقاضی حضور در دومین جشنواره‌  تئاتر تجربی مختص، چهار اثر  را برای اجرا در بخش نهایی جشنواره معرفی کردند.

وی اظهارکرد: ” اورستیا ”  به کارگردانی علی رضا خسروآبادی، ” درانتطار گودو”  به کارگردانی امیر محمد ابراهیمی و محمد حسین رنجبر، ” خور مرده شور ” به کارگردانی محمد اوحدی حائری و  “ممارست”  به کارگردانی رها امامی چهار اثر پذیرفته شده برای اجرا در دومین جشنواره تئاتر تجربی مختص هستند.

وی گفت: همچنین به دعوت دبیرخانه‌ جشنواره‌ تئاتر مختص، نمایش ” وارم آپ ” به کارگردانی احسان شایان فرد با حضور بازیگران گروه آیدل آرتز و جمعی از هنرجویان بازیگری در بندر گناوه بازتولید و در بخش نهایی این جشنواره اجرا خواهد شد.
رودبارانی افزود: دومین جشنواره تئاتر تجربی مختص با تمرکز بر فضاهای اجرایی خارج از سالن و اجراهای مکان‌محور از دوم تا هشتم بهمن ماه امسال به دبیری علی حجی در بندرگناوه برگزار خواهد شد.
مسئول روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری مختص گناوه یادآورشد: اولین دوره‌ این جشنواره با نام ایده‌هایی برای ارتکاب اجرا به بررسی ایده‌های اجرایی اختصاص داشت.

موسسه چند منظوره فرهنگی هنری مختص در سال ۱۳۹۸ با هدف  تولید در عرصه فرهنگ و هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه فعالیت گرفت و تاکنون برنامه‌های مختلفی از جمله برپایی کارگاه‌های آموزشی فیلم سازی و تولید فیلم اجرا کرده است.