اجرای عمومی جشنواره تئاتر “مختص” گناوه آغاز شد
اجرای عمومی جشنواره تئاتر “مختص” گناوه آغاز شد

گناوه – ایرنا – رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه گفت: اجرای عمومی نمایش‌های دومین جشنواره تئاتر تجربی “مختص” در این شهرستان آغاز شده است.

علیرضا سبحانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین جشنواره تئاتر تجربی مختص با تمرکز بر فضاهای اجرایی خارج از سالن و اجراهای مکان‌محور آغاز شده است و تا هشتم بهمن ماه به دبیری علی حجی ادامه دارد.

وی اظهارکرد: این جشنواره باهدف جذب استعدادهای هنری، ابتکارات جدید در عرصه نمایش و استعدادیابی به اجرا درآمده است.

سبحانی گفت: متولیان جشنواره چهار اثر را در بخش نهایی برای اجرا در این جشنواره معرفی کردند که شامل ” اورستیا ” به کارگردانی علی رضا خسروآبادی، ” در انتطار گودو”  امیر محمد ابراهیمی و محمد حسین رنجبر، ” خور مرده شور ”  محمد اوحدی حائری و  “ممارست” رها امامی هستند.

وی بیان کرد: به دعوت دبیرخانه‌ جشنواره‌ تئاتر مختص، نمایش ” وارم آپ ” به کارگردانی احسان شایان فرد با حضور بازیگران گروه آیدل آرتز و جمعی از هنرجویان بازیگری در بندر گناوه بازتولید و در بخش نهایی این جشنواره در حال اجرا است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه یادآورشد: موسسه چند منظوره فرهنگی هنری مختص در سال ۱۳۹۸ با هدف  تولید در عرصه فرهنگ و هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه فعالیت گرفت و تاکنون برنامه‌های مختلفی از جمله برپایی کارگاه‌های آموزشی فیلم سازی و تولید فیلم برگزار کرده است.