احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی یکی از نیازهای اساسی جامعه است
احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی یکی از نیازهای اساسی جامعه است

بوشهر- نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی یکی از نیازهای اساسی جامعه است و باید به این موضوع مهم اهتمام ویژه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری دوشنبه شب در نشست با دیدار مدیرکل حوزه وزارتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود شالویی اظهار داشت: فرهنگ در جامعه مهم‌ترین زیربنای راهبرد است و اساساً ادیان الهی نیز بر همین مبنا می‌باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: انسان با شاکله فرهنگی شکل و زندگی می‌کند و به خاطر همین موضوع و مؤلفه مهم می‌توان از حوزه فرهنگ به عنوان یک منظومه نام برد.
آیت‌الله صفایی بوشهری اظهار کرد: معماری فرهنگی مهم‌ترین و تأثیرگذار ترین طراحی یک نظام است و به همین دلیل دشمنان بزرگ‌ترین و عمیق‌ترین هجمه را از این طریق وارد کرده و می‌کند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در ۴۳ سال با تهاجمات فرهنگی بسیار شدید روبرو بود و این فرهنگ اصیل ایرانی توانست در برابر این نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند و نگذارد در این راه با شکستی مواجه شویم
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی یکی از نیازهای اساسی جامعه است و باید به این موضوع مهم اهتمام ویژه صورت گیرد.