امام جمعه گناوه: کارگران نقش اساسی در اقتصاد مقاومتی دارند
امام جمعه گناوه: کارگران نقش اساسی در اقتصاد مقاومتی دارند

گناوه – ایرنا – امام جمعه گناوه گفت: کارگران، وفادارترین قشر به نظام و انقلاب هستند و نقشی مهم و اساسی در تولید و اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز پنجشنبه در دیدار با جامعه کارگری و کارفرمایی این شهرستان به مناسبت هفته کار وکارگر افزود: کارگران همواره حامی عزت و استقلال کشور بوده اند و در سخت ترین شرایط کار و زندگی می‌کنند اما هیچوقت دست از حمایت تولید و فرامین رهبر معظم انقلاب برنداشته اند.

وی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در هر سال شعاری را  براساس نیاز کشور انتخاب می‌کند و در چندسال اخیر و امسال نیز بحث تولید را مطرح کرده‌اند که در این راستا کارگران رسالت عظیمی برعهده دارند.

رکنی حسینی گفت: امروز عزت، استقلال و خودکفایی در گرو قشر عظیم کارگران است و در جامعه نقش بسیار بی بدیلی دارند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: اگرچه دشمنان باهدف بهره برداری سیاسی به دنبال برجسته کردن مشکلاتی است که کارگران با آن دست و پنجه نرم می کنند اما این قشر جامعه همه نقشه‌های آنها را خنثی کرده اند.

وی افزود: حمایت از قشر عظیم کارگر برای کشور در زمینه تولید و اقتصاد سرنوشت ساز است و دولت و مجلس برای حمایت از این قشر که با بی مهری هایی توسط برخی کارفرمایان مواجه می شوند،  طرحی مدون برای تامین امنیت شغلی و حقوق آنها تدوین کنند.

رکنی حسینی گفت: کارفرمایان باید همیشه به کارگران تکریم و احترام کنند و اگر ظلمی بر آنان روا شده است ازطریق مسئولان باید پیگیری و در رفع مشکلات آنها کمک شود.

امام جمعه گناوه از تلاش و زحمات رئیس و مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان از جمله در رسیدگی به مشکلات کارگران قدردانی کرد و افزود: هفته کار و کارگر  فرصت مناسبی برای تجلیل و قدردانی از خدمات و کارهای سختی که توسط کارگران انجام می دهند،  است.