امدادرسانی به ۳۲۴ خانوار در استان بوشهر انجام شد
امدادرسانی به ۳۲۴ خانوار در استان بوشهر انجام شد

بوشهر- سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به ادامه روند خدمات رسانی در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دیر و دشتستان گفت: امدادرسانی به ۳۲۴ خانوار در استان بوشهر انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران پیرامون ادامه کمک رسانی جمعیت هلال احمر در پی بارش‌های مونسون اظهار داشت:، نیروهای عملیاتی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های چهارگانه دشتی، تنگستان، دیر و دشتستان نسبت به امدادرسانی و توزیع اقلام زیستی و امدادی به آسیب‌دیدگان ناشی از سیل خدمات‌رسانی کردند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: تا کنون به ۳۲۴ خانوار در شهرستان‌های چهارگانه یاد شده خدمات رسانی امدادی صورت گرفته و ۹۵۹ نفر نیز امدادرسانی شدند همچنین ۷۰ نفر نیز اسکان داده شدند.
وی پیرامون خدمات انجام شده و اقلام توزیع شده بین حادثه دیدگان گفت: تعداد خانه‌های تخلیه شده از آب سیلاب را ۱۷۹ منزل، خودروهای رها سازی شده ۵۰ دستگاه، و همچنین بازگشایی مسیرها توسط راهداری و با کمک نیروهای هلال احمر ۱۶ مورد بوده است.
وی تصریح کرد: ۵ نفر توسط نجات گران جمعیت هلال احمر به محل امن انتقال داده شده‌اند.
ایزدپناه بیان کرد: ۱۴ تخته چادر امدادی، ۵۷۸ تخته پتو، ۳۴۷ عدد موکت، ۵۷۵ کیلوگرم پلاستیک پوششی، بین آسیب‌دیدگان تا این لحظه توزیع شده است.
وی افزود: ۱۰۰ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته و همچنین ۷۱ بسته مواد غذایی ۱۰ روزه و ۷۶ بسته بهداشتی مردانه، بچه گانه و بانوان بین آسیب‌دیدگان شهرستان‌های یاد شده توزیع شده است.
وی گفت: با توجه به حضور سامانه بارشی در استان خدمات رسانی امدادی به هم استانی‌های عزیز در مواجه با آب گرفتگی و سیلاب ادامه دارد.