امکانات و تجهیزات مناسب برای دانش‌آموزان در استان بوشهر مهیا است
امکانات و تجهیزات مناسب برای دانش‌آموزان در استان بوشهر مهیا است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: همه امکانات و تجهیزات لازم برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در سطح استان بوشهر مهیا و فراهم شده است.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح شنبه در آئین نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدرسه استثنایی دوستان بوشهر با تبریک سال تحصیلی جدید، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز ولایت و امامت حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: آموزش و پرورش در جامعه جایگاه بسیار مهم و اثرگذاری دارد.
وی اضافه کرد: از میان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر، آموزش و پرورش مهمترین دستگاه محسوب می‌شود چراکه آینده نظام اسلامی و پیشرفت جامعه در کلاس‌های درس محقق می‌شود.
محمدی‌زاده با اشاره به نقش مهم دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به همت دانش‌آموزان و دانشجویان به پیروزی رسید و این قشر در دفاع مقدس نیز نقش اساسی ایفا کردند به گونه‌ای که یک چهارم شهدای استان بوشهر از قشر دانش‌آموز و فرهنگی هستند.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در رفع توطئه‌ها و رقم زدن پیروزی‌ها در جنگ رسانه‌ای دشمن نقش مهمی ایفا می‌کند افزود: دشمن در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای با مشارکت دانش‌آموزان، اولیا و آموزش و پرورش شکست خورد و دانش‌آموزان با شناخت توطئه دشمنان توطئه آنان را ناکام گذاشتند.

استاندار بوشهر سال تحصیلی جدید در عرصه تعلیم و تربیت را سال با کیفیت به لحاظ آموزشی و تربیتی دانست و خاطرنشان کرد: همه امکانات و تجهیزات لازم برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان مهیا و فراهم شده و امسال به برکت هفته دفاع مقدس و خون پاک شهیدان سال باکیفیت در عرصه آموزش و تربیت شکل می‌گیرد.
محمدی‌زاده با تأکید بر همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و اداری در رفع مشکلات آموزش و پرورش و مدارس تصریح کرد: ۲۶۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با مشارکت ۱۵ هزار و ۲۰۰ معلم و چهار هزار کادر اداری فعالیت خود را آغاز کردند که از همه مدیران درخواست می‌شود آموزش و پرورش استان بوشهر را در همه بخش‌ها حمایت و پشتیبانی کنند.

کد خبر ۵۸۹۲۳۷۷