اولویت استخدام در صنایع استان بوشهر برای جوانان بومی باشد
اولویت استخدام در صنایع استان بوشهر برای جوانان بومی باشد

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اشتغال جوانان استان بوشهر در صنایع را یک ضرورت دانست و گفت: اولویت استخدام در صنایع برای جوانان بومی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی مناسب برای همه مسئولان در کشور است.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی همه توان خود را برای خدمت به این نظام و انقلاب گذاشته بود اضافه کرد: سردار سلیمانی شخصیتی بود که تمام وجودش را برای نظام اسلامی هزینه کرد.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سردار سلیمانی یک ذره نظام اسلامی را برای خود هزینه نکرد افزود: از ویژگی‌های این شهید بزرگوار می‌توان به مجاهدت کارآمد با تمام وجود، سربازی تمام عیار برای سربلندی اسلام و نظام و ولایتمداری اشاره کرد.
وی ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه خاطرنشان کرد: دشمنان هیچگاه از توطئه و دسیسه‌های خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دست نمی‌کشند و همواره در تدارک فتنه‌های جدیدی هستند.
آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه جهان استکبار همواره به دنبال تسلط بر نقاطی است که اندیشه دینی و تمدنی دارند تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا با تمرکز بر اندیشه‌ها و فکرها، ظرفیت‌ها و داشته‌های یک تمدن و کشور را تصاحب کنند.
وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد نظام را دچار بحران کنند تا به اهداف مد نظر خود برسد اضافه کرد: در سال ۸۸ دشمن با تدارک برنامه‌ها و اجرای طرح‌های متنوع در تلاش بود تا نظام دچار چالش جدی شود.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: این تهاجم و فتنه سیاسی بسیار سنگین با درایت و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، بصیرت و ولایت مداری مردم خنثی شد.
آیت‌الله صفایی بوشهری اظهار داشت: هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی و تحقق بصیرت مردم، به همراه حضور در صحنه مردم، آبی بود که بر آتش دشمن ریخته شد.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان سرمایه اصلی و اساسی یک کشور هستند گفت: مسئولان به شدت و با تمام وجود در حوزه‌های مختلف خدمت به جوانان و نوجوانان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
امام جمعه بوشهر اشتغال جوانان استان بوشهر در صنایع را یک ضرورت دانست و ادامه داد: اولویت استخدام در صنایع برای جوانان بومی با دقت رعایت شود.