با اسکوچیچ بحث ارزی و ریالی داریم/ مالیات ویلموتس را می‌دهیم
با اسکوچیچ بحث ارزی و ریالی داریم/ مالیات ویلموتس را می‌دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی با اشاره به دوران حضورش در فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست، گفت: فدراسیون را با مبلغی کمتر از حدود ۲۰۰ میلیون تومان تحویل گرفتم. تا اینجا نیز با حمایت‌های مجلس، دولت و دستگاه‌های دیگر توانستیم مبلغ بسیار خوبی را برای پرداختی‌های گذشته هزینه کنیم. وی در خصوص مالیت‌های گذشته […]

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی با اشاره به دوران حضورش در فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست، گفت: فدراسیون را با مبلغی کمتر از حدود ۲۰۰ میلیون تومان تحویل گرفتم. تا اینجا نیز با حمایت‌های مجلس، دولت و دستگاه‌های دیگر توانستیم مبلغ بسیار خوبی را برای پرداختی‌های گذشته هزینه کنیم.
وی در خصوص مالیت‌های گذشته فدراسیون فوتبال تاکید کرد: مالیات‌هایی که از سال ۹۷ فدراسیون فوتبال باید برای قرارداد دو بزرگواری که با ما کار کردند یعنی کی‌روش و ویلموتس بدهکار بودیم.
سرپرست فدراسیون فوتبال افزود: حدود ۲ میلیارد تومان مربوط به مالیات قرارداد کی‌روش بود که سه چهار روز قبل آن را تسویه کردیم. ویلموتس بابت پولی که فعلاً گرفته نه آن پولی که قرار است بگیرد بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان مالیات داشته که آن را هم ان‌شاءالله صبح شنبه تسویه می‌کنیم.
ماجدی خاطرنشان کرد: در این ۶ ماه عدد بسیار کلانی وارد فدراسیون شد و خروج پیدا کرد. این پول‌ها از طریق دولت، هم مجلس هم سازمان‌های دیگر و هم بحث بلیت فروشی جام جهانی تامین شد. این کار خدا است که کمک کرد فدراسیون تمام بدهی‌ها و قرض‌های مربیان پیشین فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از سال‌های دور را بدهیم.
وی یادآور شد: بدهی و پاداش در تیم ملی بزرگسالان تقریباً صفر است به غیر از اسکوچیچ و دو دستیار خارجی که بحث ریالی و ارزی را با اینها داریم.
ماجدی در خصوص اینکه شهاب الدین عزیزی خادم رئیس قبلی فدراسیون فوتبال هم پول‌های زیادی وارد فدراسیون کرد، گفت: عزیزی خادم هم پول گرفت اما مدیریت مالی نشد. همین الان قراردادی هست که می‌توانیم راحت ببندیم و اسپانسر تیم ملی و فدراسیون آماده پرداخت است اما ما فدراسیون فوتبال هستیم و جام جهانی را داریم و هرکسی اسپانسر ما بشود چند برابر برنده می‌شود. نمی‌توانیم از حق و حقوقمان بزنیم و قرارداد ارزان را در اختیار یک موسسه بگذاریم. خیلی‌ها هستند ولی تمام سعی من و همکارانم در هیات رئیسه این است که راحت و ارزان ندهیم برود. باید پولی بگیریم که در خور نام فدراسیون فوتبال باشد وگرنه می‌توانیم یک قرارداد معمولی ببندیم و بگوییم اسپانسر گرفتیم.

ادامه دارد…