بهبود وضعیت معیشت و رفاه خانواده‌ها اولویت تصمیم گیری ها باشد
بهبود وضعیت معیشت و رفاه خانواده‌ها اولویت تصمیم گیری ها باشد

بوشهر- امام جمعه موقت بوشهر خواستار رفع مشکلات اقتصادی مردم شد و گفت: بهبود وضعیت معیشت و رفاه خانواده‌ها اولویت تصمیم گیری ها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: باید تلاش شود که زمینه افزایش امید در بین مردم فراهم شود و مسئولان وظیفه سنگینی در این زمینه دارند.
وی رضایت مندی مردم را مستلزم کاهش مشکلات در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: بروز مشکلات و تداوم آنها زمینه ساز نارضایتی و گاهاً اعتراض و ناامیدی مردم می‌شود.
امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر اینکه باید با بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم برای افزایش رضایت مندی مردم تلاش شود افزود: باید راهکارهای علمی و پژوهشی برای بهبود وضعیت معیشت و رفاه مردم اتخاذ شود.
وی با تاکید بر اینکه رضایت مردم باید در تصمیم گیری دستگاه‌های اجرایی مد نظر قرار داشته باشد اضافه کرد: نوع برخورد با مردم بسیار مهم است و گاهاً باعث نارضایتی در مردم می‌شود.
حجت الاسلام دشتی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی نیاز امروز کشور برای رفع مشکلات است ادامه داد: مدیریت جهادی کلید واژه راه حل مشکلات جامعه است چراکه مدیریت جهادی ضمن ایجاد موفقیت، رضایت‌مندی جامعه را در پی دارد.
وی با گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و گرامیداشت روز تکریم از مادران و همسران شهیدان تصریح کرد: نماد بقا ماندگاری روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی در جامعه مادران، همسران و فرزندان شهدا است که این مهم باید همواره تکریم جامعه قرار داشته باشد.
دشتی، پاسداشت خانواده معظم شهدا را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: سرکشی و تفقد از خانواده معظم شهدا و توجه به آنان یک ضرورت است و نباید این عزیزان در جامعه گمنام باشند.