تعامل دوسویه و پیوند مردم و صنعت در پارس جنوبی تقویت شود
تعامل دوسویه و پیوند مردم و صنعت در پارس جنوبی تقویت شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتظار می‌رود با تلاش همه مسئولان، تعامل دوسویه و پیوند مردم و صنعت در پارس جنوبی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در نشست با روحانیون صنعت نفت استان بوشهر اظهار داشت: روحانیون مستقر در پارس جنوبی مأموران شخصیت سازی در تراز انقلاب اسلامی هستند.
وی اضافه کرد: روحانیون باید هم پای روابط عمومی شرکت‌ها با یک برنامه‌ریزی دقیق و تدوین نقشه راه بر اساس سند چشم انداز فرهنگی کشور تلاش و جدیت خود را در این زمینه بیشتر کنند.
امام جمعه بوشهر ضمن تاکید بر تعامل دوسویه و تقویت پیوند مردم و صنعت نفت گفت: در حال حاضر تهاجم نرم دشمن اشکال مختلفی به خود گرفته است به طوری که قصد دارد با دگرگونی بنیادین در ارزش‌های خانواده ایرانی، فرهنگ اسلامی را کم رنگ جلوه دهد لذا باید با انجام فعالیت‌های فرهنگی منطبق با واقعیت‌ها و شناسایی آسیب‌ها و فرصت‌ها این تهدید نیز خنثی شود.
وی با بیان اینکه صنعت نفت موتور پیشران اقتصاد کشور است گفت: اهمیت و سطح تأثیرگذاری صنعت نفت در عرصه‌های انرژی، ثروت و ارزش آفرینی و قدرت رقابت بین المللی جایگاه ویژه ای است و نقشی اساسی در تحقق اهداف کلان اقتصاد ملی دارد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه توسعه و پیشرفت کشور مرهون تلاش‌های شبانه روزی کارکنان صنعت نفت است گفت: شکست تحریم‌ها، خودکفایی در کالاهای مورد نیاز صنعت و تولید محصولات فناورانه از مهمترین دستاوردهای وزرات نفت در شرایط کنونی است که این امر نقشی بی بدیل در امیدآفرینی به جامعه ایفا می‌کند.

صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه صنعت نفت با گستره وسیع منابع انسانی به شدت مورد تهدید است گفت: دشمن به شدت بدنبال تضعیف روحیه جهادی در میان مردم است که باید با انجام فعالیت‌هایی منطبق با یک برنامه معطوف به هدف این تهدیدها خنثی شود.
وی صیانت از منابع انسانی را لازمه توسعه و پیشرفت دانست و تصریح کرد: خوشبختانه کارکنان صنعت نفت به صورت شبانه روزی در حال کار جهادی برای تأمین آسایش و رفاه آحاد جامعه هستند که این امر جز با ایمان و تقوای الهی محقق نخواهد شد.
امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش روحانیت در صیانت از منابع انسانی گفت: نهادینه شدن فرهنگ خود نظارتی، جدیت در کار جهادی و تقویت ایمان در میان کارکنان از مهمترین مؤلفه‌های صیانت است که در صورت تحقق این امر دستاوردهای بسیار خوبی در همه عرصه‌ها خواهیم داشت.