توزیع ۵۰۰ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان در استان بوشهر
توزیع ۵۰۰ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان در استان بوشهر

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ۵۰۰ دستگاه کولر گازی هر یک به ارزش ۲۵ میلیون تومان بین مردم نیازمند استان بوشهر در حال توزیع است.

گناوه آنلاین؛

سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده و در مجموع بیش از ۸۰۰ برنامه در شهرها و روستاهای استان توسط رده‌های مختلف برگزار می‌شود.
وی با اشاره به نقش‌آفرینی رزمندگان استان بوشهر در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در چهار جبهه دریایی، هوایی، زمینی و پدافند هوایی شاهد حماسه‌سازی رزمندگان استان بوشهر بودیم.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: یکی از اقدامات مهمی که در استان بوشهر در دستور کار داریم، ترویج ازدواج آسان است که در این راستا برای تأمین و توزیع جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند استان بوشهر برنامه داریم.
وی از توزیع هزار و ۶۶۸ دست جهیزیه به ارزش ۱۶۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ویژه زوج‌های جوان و نیازمند استان بوشهر در هفته وحدت خبر داد و افزود: هر یک از این جهیزیه‌ها دارای ارزش یک میلیارد ریال است که شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی، ظروف آشپزخانه و دیگر تجهیزات است.
سردار رزمجو با اشاره به شناسایی زوج‌های مشمول دریافت جهیزیه اضافه کرد: این جهیزیه‌ها با همکاری و مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و پتروشیمی‌های استان به‌صورت رایگان در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اقدامات محرومیت‌زدایی بیان کرد: طرح لایروبی و زهکشی رودخانه حله، ساخت دیوار حفاظتی بتنی در محله حسین آباد دشتستان، توزیع بسته‌های معیشتی و ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر از این برنامه‌ها است.
فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از تأمین وسایل سرمایشی برای نیازمندان خبر داد و افزود: گفت: ۵۰۰ دستگاه کولر گازی هر کدام به ارزش ۲۵ میلیون تومان بین مردم نیازمند استان بوشهر در حال توزیع است.

کد خبر ۵۸۹۴۳۸۸