جاده ساحلی بوشهر- گناوه بسته شد
جاده ساحلی بوشهر- گناوه بسته شد

بوشهر- ایرنا- رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: مسیر جاده ساحلی بوشهر- گناوه حدفاصل روستاهای جزیره شمالی- جنوبی به دلیل آب‌گرفتگی بطور موقت مسدود شده است.

سرهنگ صادق مزارعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین راه ارتباطی شهر شنبه به روستای درویشی شهرستان دشتی نیز به دلیل بالا آمدن آب رودخانه و عبور از روی آب‎نما مسدود  است

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بارش‎‌های رگباری منجر به ریزش کوه در جاده دسترسی به تنگ ارم دشتستان و محور جم به  ریز شد که با وجود این ریزش‎‌ها جاده‌ها باز هستند.

 رئیس پلیس راه استان بوشهر  بیان کرد: همچنین با توجه به انجام عملیات راهداری مسیر دالکی به برازجان و بالعکس در محدوده روستای دهقاید، کمربندی برازجان همچنان بسته است و رانندگان برای تردد باید محور جایگزین را انتخاب کنند.

مزارعی عنوان کرد: باتوجه به کاهش میزان اصطکاک لاستیک خودروها با جاده و دقت ترمز در روزهای بارانی رانندگان باید رعایت فاصله طولی لازم (۲ برابر روزهای عادی) را داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‎‌های پلیس باید مورد توجه جدی رانندگان در روزهای بارانی قرار گیرد.