حاشیه‌ها به تکواندو لطمه زده است/ باید از تمام ظرفیت استفاده کرد
حاشیه‌ها به تکواندو لطمه زده است/ باید از تمام ظرفیت استفاده کرد

هادی ساعی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر اینکه قطعاً با اتحاد و همدلی در تکواندو شاهد روزهای خوبی خواهیم بود، اظهار داشت: همگرایی و دوستی‌ها در تکواندو باید نهادینه شود. جامعه بزرگ و محترم تکواندو باید دست به دست هم دهند که این رشته را دوباره به روزهای آرمانی خود برگردانند. وی […]

هادی ساعی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر اینکه قطعاً با اتحاد و همدلی در تکواندو شاهد روزهای خوبی خواهیم بود، اظهار داشت: همگرایی و دوستی‌ها در تکواندو باید نهادینه شود. جامعه بزرگ و محترم تکواندو باید دست به دست هم دهند که این رشته را دوباره به روزهای آرمانی خود برگردانند.

وی ادامه داد: روزهای پرفروغ تکواندو زمانی باز خواهد گشت که از حاشیه‌های موجود بکاهیم. در شرایط فعلی لازم است بر مسائل کارشناسی و فنی تاکید کنیم تا در میادین بین المللی همچون سنوات گذشته سربلند شویم. تکواندو ایران دارای پتانسیل‌های فراوانی است که با حضور و راهنمایی و میدان دادن به بزرگان و نام آوران این رشته ورزشی می‌توان از آن بهره برد.

دارنده دو طلا و یک برنز المپیک افزود: پرهیز از حاشیه و عدم ورود به اختلافات در جهت افزایش موفقیت‌های تکواندو تأثیر زیادی خواهد داشت. باید تمامی بزرگان تکواندو کشور بدون تنش در جهت توسعه همه جانبه این رشته ورزشی در کنار هم تلاش کنند.

قهرمان المپیک ادامه داد: می‌بایست از تمامی ظرفیت‌های موجود در تکواندو بهره مند شد و یکی از ضروری‌ترین اقدامات مدیریتی در جهت توسعه این رشته ورزشی عدم دافعه و جذب حداکثری استعدادهای این رشته ورزشی می‌باشد.

ساعی با تاکید بر لزوم افزایش اخلاق در تکواندو افزود: در ورزش تکواندو، به غیر از بعد جسمانی که به مسائل فنی می‌پردازد، بعد دیگری نیز وجود دارد که همان پرورش سجایای اخلاقی، فضائل معنوی، منش پهلوانی و دوری از رذائل می‌باشد. با همراهی و حمایت بزرگان تکواندو، مربیان دلسوز و کلیه مسئولین تکواندو استان‌های کشور شاهد کشف و شناسایی استعدادهای ناب تکواندو و آقایی این رشته ورزشی در جهان خواهیم بود.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های تمامی دلسوزان و افرادی که در گمنامی به پرورش استعدادهای تکواندو می‌پردازند گفت: باید با اقدامات درست و کارشناسی جلوی ناامیدی جامعه بزرگ و محترم تکواندو کشور گرفته شود. در این راستا برنامه‌های متنوع و متعددی طراحی شده که با افزایش نقش آفرینی هیأت‌های استانی در تصمیم سازی های کلان تکواندو می‌توان به آن دست پیدا کرد.