خدمات به ساخت‌وسازهای بی‌ضابطه در کنگان ارائه نشود
خدمات به ساخت‌وسازهای بی‌ضابطه در کنگان ارائه نشود

بوشهر- معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان گفت: دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان به هیچ عنوان به ساخت و سازهای بدون ضابطه خدمات ارائه نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم رستگار شنبه شب در جلسه برخورد مؤثر با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان کنگان اظهار داشت: با توجه به اهمیت به موقع جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد قاطع در ابتدای کار جهت جلوگیری از تبعات بعد ضروری است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان به هیچ عنوان به ساخت و سازهای بدون ضابطه خدمات ارائه نکنند.
رستگار به محدودیت اراضی در شهر سیراف و حمایت از اقشار فاقد هرگونه زمین در این شهر تاکید کرد و گفت: شورای اسلامی شهر سیراف نسبت به تهیه لیست افراد واجدالشرایط اقدام و آن را در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قرار دهد، تا پس از آن با بررسی و سیر مراحل قانونی نسبت به واگذاری تعداد محدودی از پلاک‌های در اختیار خود به متقاضیان اقدام کند.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان بیان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان نسبت به تسریع در روند صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند.